Koolhydraatarm dieet

Beste iedereen,

Ik ben 14 jaar en ik ben best groot voor mijn leeftijd. Ik weeg tussen de 55-65 kilo en ik heb veel buikvet. Mijn moeder valt altijd af met Cambridge, een afvalmethode. Ik mag dat niet van mij moeder, en ik snap ook wel waarom, want het is niet goed voor een kind die naar school gaat om weinig producten te eten. Ik zou het ook niet kunnen, want ik heb last van snaaibuien. Ik probeer ze te onderdrukken maar soms lukt het echt niet. En werk ik weer wat calorieën naar binnen als niemand ziet dat ik het pak. Oom heb ik vaak de nijging om op school chocola te kopen.

Ik wil graag een koolhydraatarm dieet doen, en mijn moeder helpt me daarbij. Je ziet dan ingewikkelde recepten op het internet en de producten die je daarvoor nodig hebt, hebben we vaak niet in huis.

Weet iemand tips tegen snaaibuien?
Weer iemand makelijke koolhydraatarm recepten?

21 feb 2018, Dikzakje03


Reacties

plaats reactie
1

Ik zou het niet doen val dan gezond af :)

21 feb 2018, 19:02, De Gangester 😎
2

@DeGanster😎
Ik heb dat geprobeerd maar ik bleef op hetzelfde gewicht
Ik eet normaal en ik fiets elke dag 12,4 km heen en terug naar school. Ik voetbal op woensdag en zaterdag en ik rijd 3 x in de week 1 uur paard. Dus.....

21 feb 2018, 20:02, Dikzakje03
3

Vraag hulp aan een huisarts hierover.

22 feb 2018, 07:02, juliatje.
4

Neem geen geld mee naar school.

Ik heb ook van die buien. Daardoor ben ik binnen 1/2 jaar van 45 kilo naar 55 gegaan. En ik ben maar 2 cm gegroeid.

Hoe oud ben je?

22 feb 2018, 17:02, Iv
5

Ik bedoel lang

22 feb 2018, 17:02, Iv

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.