Kom je aan op een basislijst? (PLS REAGEER SNEL!)

Hoi ,
Ik ben een meisje van 14 en ik heb anorexia , ik moet nog 10 kg aankomen en ze willen dat ik vanaf vrijdag een basislijst (hierna een aankomlijst maar daar gaat t niet om) ga volgen van 2000 kcal. Kom ik hier van aan? En is dit een goede stap naar herstel? PLS HELP

19 jan 2021, Help!!


Reacties

plaats reactie
1

Ja dit is een geweldige stap naar herstel. Anorexia laat jou denken dat je dik bent en dat aankomen iets slechts is, maar de realiteit is anders. Hoe vaak mensen jou ook zullen vertellen dat je te dun bent en moet aankomen, als jij het niet ziet zul je dat ook niet geloven en dat is precies wat de anorexia wil. Maar geloof me probeer het eerst met de steun van mensen om je heen, zodra je iets aangekomen bent zul je zien hoeveel fijner je in je fel zit, niet meer altijd koud, weer mee kunnen doen met vriendinnen, je niet meer schuldig voelen over eten. Dus zet deze stap naar herstel want herstel is het beste!

22 jan 2021, 08:01, Lieve

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.