Knockout geslagen

Ik had laats een ruzie met een meisje toen we echt boos begonnen te worden sloeg dat meisje me heel hard in mijn buik en daarna op mn kaak. Ik zakte als een zak patat neer en lag wel 20 minuten knockout op de grond.ik ben zelf een jongen 14 jaar.
Ben jij een keer knockie gegaan?
Moet ik me shamen dat ik knockout ben geslagen door een meisje

8 nov 2019, Jandepispotman


Reacties

plaats reactie
1

Neehoor je hoeft je niet te schamen maar je kan aangifte voor mishandeling doen tegen haar.

8 nov 2019, 18:11, juliatje.
2

In gevecht raken is waar je voor moet schamen

9 nov 2019, 00:11, Bikinigek
3

Dit vind ik persoonlijk erg ernstig iemand knock-out slaan, is een vorm van mishandling, war inhoud dat je Hirt aangifte voor moet/kan doen. Wat ik me afvraag waarom heeft niemand je geholpen? Waar is het gebeurd? Als je dit kunt vertellen kan ik de situatie beter inschatten en je dus ook beter helpen.

12 nov 2019, 20:11, I ❤ Harry Potter
4

Nee hoor zeker niet ik zou er wel mee heen gaan naar haar ouders en de situwatie uitleggen en het proberen uit te praten ! Maar voortaan als je boos bent wat ik altijd doe is weg lopen en als mensen dan zeggen je bent een mietje antwoordtje terug een mietje slaat mensen en ik ben geen mietje dus loop ik weg !

12 nov 2019, 23:11, Dominqeu

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.