Knappe jongen

Hoi,
Ik zat vorrig jaar bij een ontzettend knappe jongen in de klas. Ik vond hem toen al leuk en was eigenlijk het hele jaar verliefd op hem.
Ik had steeds de vraag in mijn hoofd: "Hoe kun je niet verliefd op hem zijn?"
Dit jaar is hij naar havo en we zitten niet meer bij elkaar in de klas... hij woont in mijn buurt.
Ik zag hem vandaag weer in de gang. Gelijk weer verliefd op hem. Hij keek ook een beetje naar mij. Vast benieuwd wat er van mij geworden was (ik was vorrig jaar en dit jaar het knapste meisje van de klas) en tja... ik wil gewoon met hem! Maar hij is niet op mij... hij heeft een vriendin.

Owja nog iets raars. Sinds het 1e jaar heb ik al het gevoel (bereidt je voor dit gaat fking raar klinken) dat ik ooit met hem na bed ga. En eigenlijk zou ik dat niet eens een slecht idee vinden! Haha... ben pas 13... maar wil zoooooo graag met hem naar bed! Is dit raar? (Met hem naae bed als ik 16 ben hè niet nu al)

5 mrt 2018, Kansloos


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Kansloos, nee dit is denk ik niet raar. Je bent niet de enige van 13 hierin 90% vingert zich, en ongeveer de helft fantaseert. Hoe weet je dat hij bezet is?

6 mrt 2018, 16:03, Eva🥥
2

Vrienden van hem zitten bij mij in de klas, van hen weet ik dat hij een vriendin heeft

6 mrt 2018, 17:03, Kansloos
3

Jee bent te zelfverzekerd denk ik en ga hemm een keer dmmen als hij je niet wil dan merk je het vanzelf

6 mrt 2018, 18:03, Kzla
4

Ten eerste: het is best egoïstisch om jezelf de knapste van de klas te noemen want dat is allemaal relatief..
Ten tweede: hopeloos

9 mrt 2018, 17:03, F
5

Hoi F dit was niet egoistisch bedoeld... sorry, je hebt gelijk.

9 mrt 2018, 18:03, Kansloos
6

Maar ik ben niet hopeloos!

10 mrt 2018, 16:03, Kansloos

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.