klimaattips 3

hey hier weer een paar trucjes
-Gebruik niet teveel internet want het is slecht voor het klimaat.
-Probeer dingen die je niet gebruikt te hergebruiken door bijvoorbeeld er iets nieuws van te maken.
-Als je iets wilt doen wat niet goed is voor het klimaat denk dan goed na kan dit niet anders ?
Of denk aan de toekomstige mensen van de planeet....

16 okt 2017, juliatje.


Reacties

plaats reactie
1

Hee lieve Juul, ik vind het echt leuk dat jij een ander onderwerp hebt als de rest. Ik gebruik ook potje's om snoep in te doen, gewoon van mijn moeder van de gezichtsmaskers. Maar ook doet de mens bijna niets met de hand nu. De mens zorgt voor slechte dingen, ook vlees is heel vervuilend. Maar koeien zijn vervuilzender dan mobielen. Allen kunnen we daar niet heel veel aan doen. Zelf probeer ik minder dan 3 uur op internet te zitten. En ook omdat het me geld bespaart. 🦋

16 okt 2017, 16:10, Eva🍂
2

Jammer dat groenrinks niet in het meerderheidskabinet zit.
Misschien waren er dan betere milieuplannen gemaakt maar zelf moet je niet wachten tot de mensen je te hulp schieten het begint bij jezelf al de kleinste dingen zijn beter dan niks.
Hey Eva ik probeer ook niet langer dan 3 uur achter de computer te zitten maar langer er op zitten is ook niet goed.

17 okt 2017, 08:10, juliatje.
3

Hee lieve Juul, met de computer heb je echt gelijk. En ik krijg ook pijn aan me benen dan slapen me benen. Maar ik blijf niet 3 uur achter elkaar zitten. Ik doe gewoon wanneer ik de behoefte heb om te computeren. Maar onder de 3 uur meestal. Ik heb ook geen mobiel haha, ik type op de latop va me ouders. Hahah leuk weetje. Ik heb niet genoeg geld voor een mobiel. Maar het is ook te klein o te typen voor mijn. Ik ken Groenlinks niet, maar het zou ook beter zijn als er meer natuur komt. Hopelijk komen er niet teveel gebouwen. Want sommige overdrijven ook en zijn tegen de natuur. 😧 Maar de natuur is gewoon heel leuk (vind ik dan) en je kan lekker planten zoeken of in het water spelen in de zomer.

17 okt 2017, 12:10, Eva🍂
4

Groenlinks is een partij in de tweede kamer.

17 okt 2017, 13:10, juliatje.
5

Ja, alleen dat weet ik en dat het voor natuur is.

17 okt 2017, 13:10, Eva🍂

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.