kleur schaamhaar

Hoi had net een reactie gegeven op topic wel schaamhaar. Ik heb dus ook echt veel schaamhaar en ben eigenlijk best benieuwd welke kleur schaamhaar jullie hebben. Hoop dat er ook wat meer meiden hun haartjes gewoon weer laten staan. Ik ben blond blauwe ogen en heb licht bruin schaamhaar zelfde kleur als mijn wenkbrauwen eigenlijk, zal daar een link in zitten? Kleur wenkbrauwen en schaamhaar?

14 jan 2016, franka


Reacties

plaats reactie
1

mijn eigen haar kleur is bruin en schaam haar is bruin/zwart
ik heb zelf ook bruine ogen en ik scheer het gewoon met zo'n lady shaver voordurend (1 keer in de week)

gr me

14 jan 2016, 21:01, Xxxgirlsonly
2

bruin haar, bruin schaamhaar, bruine ogen ;) jongen
en laten staan is top! ik vind dat mooi namelijk

14 jan 2016, 23:01, bikinigek
3

Blauwe ogen, donker blond en zwart schaamhaar (1 cm) en jongen. Laat het tegenwoordig gewoon staan alleen mijn ballen scheer ik nog wel.

16 jan 2016, 11:01, Koen1987
4

Bruin haar, blauwe ogen en zwart schaamhaar xD #notshaving

16 jan 2016, 11:01, Elise
5

Elise, Hoe lang is het bij jou en hoe oud ben je? zie je niet vaak meiden die het laten staan tegenwoordig

Miss voor andere die hier reageren om ook hun leeftijd en de lengte te zetten van hun schaamhaar

16 jan 2016, 11:01, Koen1987
6

donkerblond haar, grijsblauwe ogen en zwart schaamhaar

16 jaar

16 jan 2016, 11:01, just a normal girl
7

Valt me wel hier op dat er hier mensen zijn die schaamhaar hebben... ongeacht de lengte van het schaamhaar.

16 jan 2016, 11:01, Koen1987
8

Ik heb zwart schaamhaar :/ zelf ben ik blond dus dit is best raar :o

16 jan 2016, 13:01, Blondjee
9

Je schaamhaar en je hoofdhaar zijn van een ander soort haarsoort. Schaamhaar is dikker van structuur.

16 jan 2016, 14:01, Koen1987
10

Ik heb blauw/groen met bruin schaamhaar, ik vind het zelf wel mooi en leuk bij mij staan mijn vriendinnen denken daar anders over

16 jan 2016, 14:01, Poepaanmnkont
11

@Koen1987
Het is vrij lang, precies weet ik het niet. 3 cm ofzo?

Ik ben 14 jaar ;).

16 jan 2016, 14:01, Elise
12

@ Elise, Das lang... knip je het steeds? Ik vind het mooi staan. en bij sommige vind ik het schattig ;)

16 jan 2016, 14:01, Koen1987
13

Ik knip het inderdaad, ik heb het wel eens geschoren maar het groeit echt heel snel weer aan! XD

16 jan 2016, 16:01, Elise
14

hee elise, ik ben ook not shaving en me vriendje vind het super opwindend. kben ook 14 heb blond haar donkerbruine wenkbrauwen en echt veel zwart schaamhaar in de vorm van een driehoek.me okselhaar is ook zwart en bestt veel soms staren ze naar me boshaar of vragen er over bij douchen
kan me niks schelen ik ben tevreden om gewoon veel schaamharr te hebbe!!ps bij mij is het al 5 cm beneden dus ik denk dt het bij jou ook meer d 3 cm is

13 mei 2016, 06:05, delphine14
15

Ik denk dat ik je ken Elise.. Ik ken namelijk een meisje die 14 jaar is, blauwe ogen heeft en bruin haar en Elise heet

13 mei 2016, 14:05, Ankie
16

blond haar, blauwe ogen, donkerbruin schaamhaar net als mijn wenkbrauwen, ik knip het maar scheer het niet en ben 13 jaar.

19 mei 2016, 21:05, anoniem meisje
17

zee blauwe ogen donkerblond haar donkerbruine schaamhaartjes

15 jun 2016, 17:06, 112
18

bruin haar , bruine ogen, donker bruin schaamhaar. ik scheer het wel voor als het bv een dag later mooi weer wordt en ik miss ga zwemmen "je weet maar nooit" en voor de rest scheer ik het gewoon ik vind dat zelf fijner🙀 ik ben trouwens 11 jaar

16 jun 2016, 23:06, girlvan11
19

Bruin haar, bruine ogen, donkerbruin schaamhaar.
Ik scheer het niet, en kben 14 jaar.
Het is ongeveer 3 cm lang.

8 aug 2016, 17:08, Girl
20

Bruine wenkies zwart haar en zwart schaamhaar, heb nog maar heel weinig hoe krijg ik meer

11 sep 2016, 00:09, Xx
21

Waarom wil je meer schaamhaar? Zelf vind ik schaamhaar ook mooi bij de mens algemeen.

11 sep 2016, 00:09, Koen1987
22

Blond haar
Groen/blauwe ogen
Zwart schaamhaar

11 sep 2016, 21:09, Girlxx
23

Net 12 blauwe ogen bruinhaar en zwart schaamhaar maar scheer her wel

15 nov 2016, 20:11, Idk
24

donkerblond haar, blauwe ogen, lichtblond schaamhaar.

16 nov 2016, 14:11, kim
25

🙀ik moet mezelf nu gaan scheren nie leukkkk🙀

17 nov 2016, 19:11, hopelooss meisjeee🙀
26

@hopelooss meisjeee🙀
is dit de eerste keer dat je moet scheren.. je bennen. ??

17 nov 2016, 20:11, kim
27

hoi,ik ben een meisje van 14 en heb me nog nooit ge schoren tussen me benen ik heb dus onwijs veeeeeeel zwart schaamhaar terwijl ik blond hoofdhaar en dikke bruine wenkbrauwen heb.mn schaamhaar ga k voor niemand afscheren zo zie ik er nu eenmaal uit!!

15 jan 2017, 20:01, anja14
28

Anja14. Je bent goed bezig. Je met vooral doe wa jij goef vind. Als jij het wil laten staan dan moet je dat doen. Ik trim het alleen om dat dat mooier vind en heb donker schaamhaar.

16 jan 2017, 12:01, Koen1987
29

Ik ben 14 en scheer me regelmatig, gewoon omdat ik het anders vind jeuken😂 Ik heb bruin haar en bruine ogen zwarte schaamhaar

16 jan 2017, 17:01, Idkmyname
30

hoi!KOEN1987,dank je voor lieve woorden hier anja van14,ik weet dat er gelukkig genoeg jongens zijn die mij wel nemen zoals ik echt benn ikwil gewoon schaamhaar zien als ik naar de spiegel kkijk ik heb 2 vriendjes gehad en allebij vonden mijn schaamhaar super ECHT! ik roep op aan elk meisje op om het eens een poos niet te scheren echt waar je moest weten hou zacht de haren zijn! koen je moest eens weten hoeveel meisjes zich eigenlijk niet willen scheren.koen je bent een lieve jongen hihihi xxx

18 jan 2017, 03:01, anja14
31

Jongen, donkerblond haar, blauwe ogen, zwart/donkerbruin schaamhaar. Ik ben 13

23 jan 2017, 16:01, Sem
32

hey ben een meisje van 17 jaar. ik ben dus ook echt een meisje dat schaamhaar heeft, maar ik heb het dus nog nooit geschoren of wat dan ook, ja, ik ben duidelijk "all naturel" bijna overal op mijn lichaam. ik heb dus
gewoon lang, mooi blond haar, mijn wenkbrauwen zijn best dik en heel donker bruin, maar het bijzondere is dat ik echt
zwart schaamhaar heb! en na al die jaren van alles gewoon
en zonder bedoeling alles heb laten groeien heb ik nu dus echt wel een grote, zwarte bos haar op mijn vagina
groeien! en ik heb mijn vrouwelijke beharing op wel meer
plekken vrij laten groeien: ik heb dus ook best veel okselhaar, als ik s zomers een topje draag is het echt wel duidelijk te zien dat ik zwarte haren onder mijn oksels heb
ach, dan zien ze maar dat ik dus gewoon mezelf ben en echt niet mee doe met die rare"alles kaal,anders ben je
vies en raar". ik heb ook gewoon best wat haar tussen mijn bilnaad en ook nog best veel op mijn onderarmen.
maar ja de jongens moeten mij echt nemen zoals ik hoor en wil zijn, en dat is dus een 17 jarig meisje met
gewoon wel een grote bos schaamhaar op d'r vagina!
en ik kan je zeggen dat van al mijn vriendjes er maar een paar waren die toen ze erachter kwamen dat ik dus een echt grote bos schaamhaar in mijn slipje had zitten zelfs schrokken, ze wisten serieus nog niet dat zelfs meisjes
ook gewoon een lekkere,grote bos haar "beneden"konden hebben hihi!
* dit bericht is aangepast door de moderator*

26 jan 2018, 13:01, rachel17
33

Goeie dag Rachel17, het doet me goed dat er zelfs een meid van 17 vrouwen beharing laat groeien en zich niet schaamt in de zomer dagen met een truitje zodat je okselharen kan zien. ECHT TOP! had gewild da ik zo'n vriendin had. Zelf ben ik mannelijk behaard en ook gewoon overal harig.

27 jan 2018, 16:01, Koen1987
34

Wat vind jij er dan zo leuk aan Koen? Ik hou het zelf inmiddels al weer een paar maanden kaal, maar ik heb het heel lang behaard gehad omdat mijn vriendje het wilde. Ik vind het zelf minder mooi met al dat haar en het lijkt me voor een jongen ook niet fijn bij het beffen.

29 jan 2018, 17:01, Kim96
35

Ik ben een meisje met blond haar bruin/zwarte wenkbrauwen en zwarte lichaamsbeharing dus al mijn haar. Het liefst scheer ik me ook niet enzo maar toch doe ik dat maar want ik wil niet gepest worden ik denk dat als ik ouder word ik me niet meer ga scheren behalve als ik gs zwemmen ofao. Had een paar maanden geleden mijn schaamhaar ook voor het eerst geschoren maar zelf vind ik gewoon een kleine bos heel mooi bij mezelf

29 jan 2018, 21:01, NL girl
36

@koen1987, hey koen, bedankt voor je lieve bericht aan mij!
ik vind het echt heel fijn dat jij als oudere jongen tegen een 17 jarig meisje zegt dat hij het ok vindt dat ze gewoon wel haar bos schaamhaar laat groeien, en ja, ik heb zeker wel een hele grote bos haar, en ik loop idd zomers zonder mij te schamen in topjes. ach, wat maakt het uit iedereen dan ziet dat ik als jong meisje veel okselhaar heb? ha, dan weten de jongens ook gelijk dat ze "down there" zeker een grote bos haar kunnen verwachten. zeg koen, wat schattig van je dat je mij dus wel als je vriendin zou willen hihi! echt stoer die opmerking, en je hebt al een voorsprong omdat je mij echt neemt zoals ik ben, je vind het zelfs TOP om met je vriendin die echt wel heel behaard is over straat te gaan.
maar sorry koen, ik heb nu al een vriend ook van jouw leeftijd en die is echt onwijs gek op me, en ja, hij vind mijn
schaamhaar enzo echt wel ok.groetjes koen. rachel

11 feb 2018, 19:02, rachel17
37

Het enige wa ik nie fijn zou vinden bij een meid is da ze heel veel haar op dr benen zou hebben. Op dr onderbeen mag ze wel beetje hebben. Ik heb niks tegen een vriendin die veel jonger is dan mij maar mensen denken geljk da je dan voor de sex doet enzo. Ben zelf 30 en ken een meid van 12 die scheert zich overal, zegt ze.

11 feb 2018, 20:02, Koen1987
38

mijn schaamhaar is donkerbruin

12 feb 2018, 16:02, mirthe007
39

#koen1987, hey koen, goh, ben jij 30? ik 17, ikzelf zou er echt geen probleem mee hebben als ik nog alleen was en jij zou (bij voorbeeld he?)mij leuk vinden, dan zou ik er dus serieus voor gaan hoor! mijn vriendje waar ik nu mee ga is ook van jouw leeftijd, ik heb eigenlijk altijd al (veel) oudere vriendjes gehad,ik zie er nm echt veel ouder uit. je weet dat ik een meisje met volle bush schaamhaar ben he? jongens van jouw leeftijd reageren serieus totaal anders dan jongens van
16/17 jaar,ik heb ook liever iets met jullie omdat dat ik zonder probleem of gezeur zelf bepaal dat ik nou eenmaal een meisje ben dat graag haar schaamhaar
vrij laat groeien, en dus een grote zwarte bos heeft. nou, een 17 jarig jongetje denkt daar heel anders over hihi!
ja beste koen, ik geef je wel gelijk over sommige plekken
die ik ook liever haarloos heb hoor, mijn benen houd ik dus netjes bij,want ik vind het bij mij gewoon beter staan als mijn benen haarloos zijn, en bij mijn poesje haal ik ook de donkere haren op mijn dijbenen weg. maar voor de rest laat ik alles lekker groeien hoor! nou ja, als ik een zwemslip aandoe haal ik wel de meeste haren erom
heen weg. maar omdat ik dus een grote bush heb komt er heus wel eens een pluk schaamhaar vantussen uit,ach,
dan ziet iemand maar dat ik veel haar onder mijn slip heb zitten,who cares?
koen, mensen die zeuren over dat jij bijvoorbeeld een vriendin van 17, net als mij, krijgt snappen het niet, en zijn
echt suuuper jaloers weetje? mijsjes zoals ik wilen niet
zomaar een veel oudere jongen. jullie zeuren niet allemaal over te veel schaamhaar en zo, ik weet uit ervaring dat JUIST de oudere jongens niet gelijk met hun handen in mijn slipje willlen zitten, jullie zijn veel meer
romantisch ook dan die ventjes van mijn leeftijd!
maar geloof je echt hoor koen, ik denk dat jij juist zo'n jongen bent die mij zou nemen zoals ik ben, en respect heeft voor mijn gevoelens. en op mij wacht tot ik er klaar voor ben... groetjes en liefs, carmen

13 feb 2018, 23:02, rachel17
40

heeft er iemand blond schaamhaar ?
en ook blond hooft haar

16 jun 2018, 10:06, blondgirl
41

@blondgirl: Ik heb lichtblond hoofdhaar en mijn schaamhaar is ook blond, wel iets donkerder dan mijn hoofdhaar. Maar ik scheer alles weg.

17 jun 2018, 17:06, Kim96
42

Hallo ik ben 14 jaar en heb weinig schaamhaar . Lengte ongeveer 1 tot 2 cm ik schrik ervan dat meisjes op 14 jaar al een hele bos hadden want ik dacht dat je dat pas met 18 kreeg

15 jul 2018, 23:07, Hutsss
43

Het is meestal dezelfde kleur als je wenkbrauwen (mijne is donkerbruin)

16 jul 2018, 03:07, Henk
44

Hey Franka, ik dus ook hoor meisje, ik ben 18 en heb ook echt een grote bush met schaamhaar over heel mijn vagina, en ik vind het echt mooi bij me staan. Het gaat er ook nooit meer af he? O, ja: ik heb donker bruin haar, donkere wenkbrauwen en erg veel zwart schaamhaar, ik denk dat jou theorie best vaak klopt hoor, Ik ben Russisch en al mijn russische vriendinnen hebben bijna altijd donkere en best dikke wenkbrauwen En eigenlij allemaal zwart schaamhaar...en lekker veel haha!

18 okt 2019, 18:10, Daphne18
45

Hey Franka, ik heb net als jij echt heel veel schaamhaar, ik vind het wel goed zo en al dat haar staat echt mooi bij me.
Franka, bij mij klopt je theorie duidelijk wel, ik heb dus op mijn hoofd donkerblond haar, en ja...ik heb dus twee grote en echt heel zwarte wenkbrauwen. ik heb al vaker bij vriendinnen gezien dat ze hetzelfde as mij hebben, ik heb dan ook (echt veel) zwart schaamhaar. Mijn wenkies zijn dus dik, groot en heel zwart, net als mijn kut die ook heel dik zart schaamhaar heeft. Bij mij klopt je theorie Franka!XM

29 okt 2020, 06:10, Maryam20
46

Mijn haar is donkerblond. Mijn wenkbrauwen zijn net iets donkerder, eigenlijk soort van bruin. En mijn schaamhaar is dezelfde kleur als mijn wenkbrauwen, dus bruin.

16 jaar.

Groeten.

29 okt 2020, 15:10, Majadegroot
47

Heey, ik, een meisje van 17 heb blond haar op mijn hoofd tot mijn schouders, blauwe ogen met echt wel dikke en donkere wenkbrauwen die heel donker bruin zijn. En ik ga je vertellen dat je theorie ook bij mij klopt. Ik heb namelijk echt heel veel super zwart schaamhaar. Ik scheer niet en laat al dat haar gewoon, maar meer worden. Mijn beste vriendin heeft licht bruin hoofdhaar, zwarte wenkbrauwen en net als ik heel veel zwart schaamhaar, wij hebben allebij echt heel veel haar groeien, onze kut, oksels, tussen onze billen, op mn onderarmen etc. Lekker laten groeien tot je een volle bos hebt meiden!! XXX

2 nov 2020, 06:11, Christiane17
48

Ik ben al heel mijn leven een echte "red-head". Dat wist ik echt zeker toen ik schaamhaar kreeg. Dat is namelijk ook rood.

5 nov 2020, 05:11, Fabiënne
49

Hey Franka, ik ben een meisje van 18 en ik heb blond haar dat net iets donkerder is, mijn wenkies zijn nogal groot en echt zwart, en mijn kut is echt heel behaard en zwart. ik heb ook okselhaar dat ook zo zwart is. op mijn onderarmen zit best wel veel zwart haar. Ik heb me dus nog nooit geschoren en ga dat ook never nooit doen! Kom op, ik ben een meisje van 19, natuurlijk heb ik schaamhaar, ik ben alleen niet wat de mode wil: kaal.Het is echt geen ramp of schande of onverzorgd, ik vind het prettig en fijn om zo 'n
harige kut te hebben. En mijn vriendjes vinden al mijn haar echt allemaal kei opwindend, vooral mijn schaamhaar op mijn kut vinden ze super en schattig bij me. X Sinead

5 dec 2020, 12:12, HairySinead18
50

Ik ben blond en daar beneden donkerblond, maar als ik eerlijk ben ben ik jaloers op mensen met rood haar. Ik zou het liefst ook rood haar willen hebben, en ik vraag me af of je daar beneden dan ook rood haar hebt?

3 jan 2021, 18:01, ;)

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.