kleren passen in de winkel hoe doen julllie dat ?

Als jullie bijv onderbroeken passen in de winkel doe je deze dan over de onderbroek aan die je al aanhebt of trek je diegene eerst uit en trek je hem over je blote kont aan? Het lijkt me een best wel appart idee dat heel veel meisjes die onderbroek miss al aan hebben gehad.

en gebruiken jullie ook altijd een pashokje als je iets wil passen of pas je ook wel eens iets tussen het schap?

ik was gister met een vriendin een winkel in met zen tweeen en ze wou een kort rokje passen. Dus ze deed tussen de kleren gewoon haar broek uit en deed dat rokje aan en paste even. Er liep niemand om eens heen ofzo maar toch. Doen meer meisjes dit?

7 jun 2017, shopgirl


Reacties

plaats reactie
1

Onderbroeken passen doe ik niet, gewoon meenemen wat ik denk dat de goede maat is en klaar. Meestal gebruik ik pashokje maar soms in de primark ofzo staat er zo'n lange rij dat ik gwn een rustig plekkie zoek om snel een shirt aan te proberen ofzo... ik bedoel: mensen zien later toch wel de aspecten van hetzelfde of een ander geslacht, heb ik geen moeite mee. Nou heb ik ook altijd hempie aan onder mn shirt nog

7 jun 2017, 19:06, Cheyl
2

Onderbroeken passen zonder je eigen broek eronder is niet netjes. Dat moet je niet doen. Tussen de rekken passen kan prima, je borsten worden toch afgeschermt door je BH en als je het niet fijn vind om in je blote buik te staan doe je een hemd aan. En als je niet in je onderbroek wil staan moet je gewoon denken ¨het is net als een bikini in het zwembad¨ trouwens, als je naar de Monki, Only, Berska ofzo gaat zijn er toch bijna nooit jongens... Wat maakt het dan uit?
XXX

7 jun 2017, 20:06, Cupje AA 💙
3

Ik weet wat me maat van onderbroeken zijn en wat voor model ik heb dus neem ik ze gwn mee naar huis en kleding passen doe ik gwn in een hokje of gwn tussen de schappen maar onder mijn shirt ziet nog een hempje dus dan kan ik het gwn passen en met broeken doe ik dat ook wel eens iedereen heeft wel eens een onderbroek gezien neem ik aan

7 jun 2017, 22:06, Privategirl
4

@Privategirl Precies dat gewoon 😂

8 jun 2017, 15:06, 😂😂😂

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.