Kleine borstennnn

Heet ik ben meisje van 13 bijnn14,
En ik ben best onzeker over mijn borsten want ik heb A (al best lang zegma 1 jaar fso nee idk) en als ik dit vergelijk met andere meiden uit mijn klas die al op B / C zitten ben ik er heel erg onzeker over en bang dat ze niet meer veel groeien
Ook ben ik een maand geleden voor t weerst ongesteld geworden (weet nie of dit ermee te maken kan hebben ma)
X

10 jun 2018, Xxxxx


Reacties

plaats reactie
1

Jij bent 13 en hebt al A?? Pff daar mag je echt blij mee zijn hoor, ik had echt niks op mijn 13e. Daar hoef je je echt geen zorgen te over te maken hoor, ze gaan zeker weten nog groeien!

10 jun 2018, 23:06, Vis
2

Nou Xxxxx,
IK heb het nog erger: ik ben 14, bijna 15 en ik heb nog maar 70 AA. Daar moet je veel meer over schamen....

11 jun 2018, 15:06, the thin girl
3

Ik probeer er ook niet aan te denken maar als ik mezelf af en toe voor de spiegel zie en tijdens de gym zeugma dan ja denk ik toch dat de mijne never meer gaan groien๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ซ

13 jun 2018, 17:06, Xxxxx
4

*** wees gwn blij met wie je bent echt serieus. Je bent prima zo, je bent pas 13 echt doe ff normaal! De meeste mensen van 13 hebben gwn A/AA ***

*dit bericht is aangepast door de moderator

13 jun 2018, 22:06, Appelflap
5

Arghh waarom mag je niet gewoon zeggen wat je wilt, het word ook altijd weer aangepast als ik iets schrijf ๐Ÿ˜ฃ

In ieder geval typte ik dat je gwn blij moet zijn met wie je bent en dat 99gram is voor mensen met PROBLEMEN en op je 13e cup A hebben is echt gewoon normaal dus pleaseee arggh waarom altijd dit soort topicss ๐Ÿ˜ค

14 jun 2018, 21:06, Appelflap
6

Ik wordt in augustus 16 en ik heb ook A... Maar eigenlijk ben ik best blij hiermee. Veel meiden met dikkere borsten zeggen dat dit hun irriteert als ze springen of lopen ofzo. Dus wij hebben hier lekker geen last van๐Ÿ˜
Pas. Ze kunnen nog groeien hoor! Maak je maar geen zorgen je bent nog jong!

17 jun 2018, 14:06, Justmexoxo
7

Irriterende borsten? Nooit can gehoord ๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜‚

22 jun 2018, 20:06, Famke
8

Toen ik 14 was had ik ook AA maar nu ben ik 18 en heb bijna cup C. Voor mij ging vooral om gewicht en geduld

23 jun 2018, 14:06, Bluemerel
9

Ik ken meiden die dat hadden en na drie jaar met een F belanden.
Lol, komt echt nog wel.

23 jun 2018, 16:06, Larafin
10

Okee, ik hoop dan dat dat bij mij ook zo is!!!

27 jun 2018, 07:06, the thin girl

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.