Kleine borsten :(

Hallo ik ben een meisje van 16 ik heb nog maar cupmaat 75 A. Ik voel me daar heel onzeker over.. Jongens uit mijn klas noemen me wel eens plank of plat. ik vind dat echt helemaal niet leuk! Mijn vraag is nu dus worden ze nog wel groter ? Ik ben 1,75/1,78 lang en weeg 45 kan dat er ook mee te maken hebben als je heel dun bent? Groetjes van een heel onzeker meisje!!!!!!..

28 mei 2013, Anoniemm.! J


Reacties

plaats reactie
1

Het ligt er eigenlijk aan. Je kunt tot je 21e doorgroeien. Maak je er niet zo druk om, negeer die jongens, ze weten niet hoe jij je voelt.

28 mei 2013, 15:05, verwijderd-wGF1uB
2

Hooi ik ben Ash,
Ik denk dat het natuurlijk ook met je gewicht te maken heeft kijk eens naar stevige mensen die hebben egt veel maar natuurlijk komt het ook bij jou maar dan geen vet nee juist wat er wel hoort egte borsten

xx Ashley

29 mei 2013, 14:05, Ashley
3

Wat kan jou die jongens schelen ?! Zij weten niet hoe het voelt om borsten te hebben, als het snel groeit gaat het ook zeer doen geloof me! Jij hebt nog best wel geluk dat het langzaam groter word. Negeer die jongens en wees blij met jezelf want je kan het niet vergroten. Ps. Als je later nog kleine borsten hebt kan je borstvergroting doen. Maar ik raad het je niet aan!

29 mei 2013, 19:05, Briitt
4

ik heb ook kleintjes maar ik ben bijna 14 ik denk dat het bij jou nogwel komt xx

29 mei 2013, 19:05, maggie
5

Bedankt voor de reactie's xx

29 mei 2013, 20:05, Anoniem.!J
6

negeer die jongens gewoon of verzin iets over hun uiterlijk mischien stoppen ze dan wel ik duim voor je

xxx love kittentje

5 jul 2013, 17:07, love kittentje
7

ik denk dat als je aankomt ze ook beginnen te groeien ik ben 12 en weeg meer dan jou dus ik denk dat je moet aanko men

ik ben 47 kilo dus veel verschil is er n i

5 jul 2013, 18:07, crazy.banaan
8

Ik denk dat dat komt omdat je zo dun bent. Je gewicht is namelijk HEEEEL erg laag!
Echt heel laag
Dus als ik jou was zou ik gaan aankomen!

10 jul 2013, 20:07, Iemand
9

Nou schaam je niet het gaat bij mij niet zo zeer om de borsten van een meisje groot of niet. Hetgaat mij om wie ze is!!!

7 feb 2017, 06:02, Nick
10

Hoi
Je BMI is 16.3
Je bent veel te licht voor je lengte

Dat zegt de bmi meter, je gewicht is ongezond voor je lichaam. Met zo'n lengte moet je toch echt wel 55 kilo wegen, en dat is nog te licht volgens de bmi meter.
60 kilo is goed voor jouw lengte en leeftijd, met meer gewicht groeien je borsten ook automatisch. Ik zou zeggen: gooi er wat kilootjes bij (op goede manier, niet alleen maar chocola en koekjes) en dan komen die tietuh vanzelf👍🏼

7 feb 2017, 14:02, F

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.