kleine borsten, geen bh jullie 'mening

Meiden, wat is jullie 'mening'als meiden met kleine borsten geen bh dragen? Zijn er meiden die dat wel eens doen? Ook in het openbaar? Ben hier benieuwd naar

8 apr 2016, hiddenstar


Reacties

plaats reactie
1

Nou ik heb ook kleine borsten, maar het is wat jij wilt, ik draag bv geen bh

18 apr 2016, 18:04, AnoniemLols
2

AnoniemLols ik ook

25 jun 2017, 14:06, L
3

Ik draag wel een bh maar mijn moeder had/heeft kleine borsten en draagt nog steeds vaak geen bh omdat ze het gewoon niet lekker vindt zitten ofzo. Ik vind het juist wel lekker zitten maar ik heb ook grotere borsten.

25 jun 2017, 15:06, Mehh
4

Ik heb pijn in me borsten en zit te twijfelen of ik ook een bh moet kopen heb nog inimini borsten en durf het niet te vragen aan me moeder te vragen heeft iemand tips

26 okt 2018, 08:10, Hebhetzelfdeprobleem
5

Ik zou gwn een bh dragen als je dat nodig vind, een vriendin van mij heeft best grote borsfeb al maar draagf nogsteeds van die topjes omdat ze (volgens mij) niet aan haar moeder durft te vragen om bhs te gaan kopen

28 okt 2018, 17:10, Helperrr
6

Als meisjes met kleine borsten (onder cupmaat a of cupmaat a) geen bh's dragen vind ik dat geen probleem, omdat je er bijna niks van ziet. Maar als je al B hebt of groter en nog steeds geen bh's draagt dan vind ik dat het er niet zo mooi uitziet. En als je kleine borsten hebt en je vindt dat je een bh nodig hebt omdat het pijn doet dan moet je dat vooral doen, want een bh is beter voor je borsten, ze zijn niet voor niets uitgevonden.

4 nov 2018, 20:11, Onbekendmeisje
7

Zelf heb ik kleine borsten dus ik kan nog mijn topjes dragen wat ik dus doe ipv een bh. Ik heb wel 2 bh's liggen maar die zijn wat groter en die zijn ook meer bedoelt voor later dat ik ze alvast heb aangezien ik geen moeder heb om het aan te vragen u know hahah xx

5 nov 2018, 21:11, crybaby

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.