kleine borsten 14 jaar

Hoi een meisje van 14 hierrr. Ik heb best wel kleine borsten Net a. een vriendin van mij is 12 en heeft veel grotere borsten maar die heeft ook a dat is echt super raar. Ik ben ook gewoon onzeker want ja de jongens willen tegenwoordig grote borsten en een dikke kont XD. tja ik heb beide niet. mensen hadden t ook over een schijf ofzo in je borsten? wat is dat precies en hoe voel je dat? mijn moeder heeft C. Ik lijk ook wel heel erg op haar kwa uiterlijk enzo maar ik ben bang dat ik misschien niet eens c haal :( iemand tipsss plzz

12 dec 2018, vicky


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk dat ze met een schijf in je borsten bedoelen, dat wat pijn doet. Als ze pijn gaan doen moet je maar eens zachtjes drukken dan voel je die 'schijf' wel. Maar het kan zijn dat je het nog niet hebt, want het heeft met de groei van je borsten te maken. Ik ben zelf 15 en een half, dus ik denk dat ze dat bedoelen. Maar het is helemaal niet raar als je dat nog niet hebt, dat komt rond jouw leertijd zo'n 11/12/13 jaar dus het zal wel komen. Ik heb zelf ook helemaal geen grote borsten, maar ik draag meestal een push-up bh en een string dat laat alles wat groter lijken maar dat moet je alleen doen als jij(!) je daar prettig bij voelt. Als je meer hulp nodig hebt kun je het altiid vragen, hopelijk heb je hier wat aan xx

13 dec 2018, 17:12, lufyaself
2

het is bij iedereen verschillent, je kan bijvoorbeeld aan je moeder vragen wanneer haar borsten begonne te groeie (ik snap als je dit niet durft)
maar bij iedereen op zijn tijd
als jij dalijk 16 bent kun je nog steeds borsten krijgen
misschien moet je iets meer eten dat je wat vet krijgt daar maar dan niet dat je dik word ofzo.
je moet je er niet onzeker over gaan voelen en als mensen je er mee pesten sla ze gwn vol in hun gezicht want dat hoort gwn bij de puberteit

13 dec 2018, 21:12, anno
3

Heyyy ik ben 11 rond 162 en heb cup 75b het is hartelijke normaal

8 jul 2020, 17:07, H
4

ben je al ongesteld? toen ik 9 was was ik al ongesteld het komt van zelf maar een a is niet zo groot ik ben over 3 maanden 11 maar heb een bh van cup c gepast hij paste goed misschien heb je wel een grotere maat?

6 aug 2020, 19:08, Pubermeid828

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.