Kleding shein

Hiii, ik heb wat vraagjes over shein!
Ik zag laatst op shein best leuke shirtjes....
Alleen ik weet niet zo goed welke maat ik moet!? Ik ben 13 168 en 55 kilo....😭πŸ₯ΊπŸ‘‰πŸ»πŸ‘ˆπŸ»
Ik weet niet of het echt klein of groot valt ofzo dus ik weet het niet zo goed s of m of groter?? Kloppen de maten gwn zoals bij een Nederlandse winkel??
En ik heb nog een vraag als het niet past kan he het dan ook terug sturen???

Xxx

2 mei 2020, Xaxx


Reacties

plaats reactie
1

Hey, het meeste valt gwn hetzelfde als normaal. (Er zijn wel een paar uitzonderingen, maar meestal is dat te zien aan de reacties) Ik ben 1,75 en 55 kilo en ik heb S bij Shein. Hopelijk heb je er wat aan. Xx

2 mei 2020, 17:05, Sabrieennn
2

Ik koop regelmatig in de koopjeshoek van SHEIN mini rokjes die ik zelf nog korter maak want vind ze voor mini te lang qua lengte.
De kwaliteit van SHEIN is goed.

SHEIN kan je vergelijken met een site zoals BOL.COM, AMAZON, ALIBABA en ALIEXPRESS.
Zijn allemaal aparte winkels/ontwerpers van over de hele wereld die via SHEIN verkopen.

3 mei 2020, 14:05, .
3

Je kunt items retourneren, kost wel een beetje geld, je kunt hierover meer lezen als je op internet zoekt naar ''shein retourbeleid''
Bij elk item staat een maatgids met het aantal centimeters van de lengte, schouderomtrek, mouwlengte etc. van het item zelf, dus het is handig als je weet wat al die maten zijn van shirts die jouw goed passen

3 mei 2020, 23:05, L
4

Hey,
Ik zou gewoon altijd het kleinste pakken
( als je smal bent he)
Dus ja je moet dat een beetje zien
Vraag aan u ouders welke maat je hebt

4 mei 2020, 16:05, Keiko
5

Ik vind persoonlijk dat de maten van SHEIN wel iets kleiner vallen. Ik heb zelf vaak M, maar had bij een aantal stukken van SHEIN wel echt L nodig...

4 sep 2020, 08:09, Saartje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.