Klasgenoten of gaat het verder?

Heyy fijn dat jullie dit levensverhaal willen lezen, maar ik ben gwn benieuwd naar wat jullie vinden. Ik zit dus nu in 3vwo, heb dit jaar weer een andere klas. Er zitten vaak jongens voor me, (we hebben 7 jongens en 17 meisjes). Maar ik praat in de les errug veel met ze enz. T zijn 3 jongens, met 2 praat ik ook als docenten wilen dat we stil zijn. Maar nu hebben een paar vriendinnen van mij en ik en die jongens samen een groepsapp, waarin we mooie levensverhalen zetten.... maar soms gaan we ook videobellen, gister was het meer dan 2 1/2 uur... met 2 van die jongens, een vriendin en ik.. maar mijn vader had gevraagd wat voor een soort relatie ik dan met hun heb. Klasgenoten of gaat het verder? Weten jullie het? ik denk dat ik het wel vrienden mag noemen??? Of niet? Ps ik ben een meisje

10 dec 2019, Heyhey


Reacties

plaats reactie
1

Mensen zijn niet gewend aan dat mensen bevriend zijn met mensen van de ander geslacht. Als je geen gevoelens voor hun voelt, dan ben je niet verliefd.

11 dec 2019, 15:12, Ave!

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.