Kind

Ik heb een vraag... Kun je ook zwanger worden als je nog niet ongesteld bent geweest? Ik ben namelijk 11 jaar en nog niet ongesteld, maar ik wil heel erg graag zwanger worden. Dan krijg ik namelijk meer aandacht van mijn ouders en mijn vriendje.

En het lijkt me gewoon heel mooi en bijzonder om een kindje te krijgen. Bovendien heb ik van mijn moeder geleerd dat je beter te vroeg dan te laat zwanger kunt worden, dus zij zal het vast wel goedkeuren. Daarbij heb ik nog iets. Mijn vriendin is 10 jaar oud en zij heeft seks gehad met haar 13-jarige buurjongen. Zij zegt nu dat ze denkt dat ze zwanger is, maar ook zij is nog niet ongesteld. Kan dit dan allemaal wel?

31 mrt 2016, Een hopeloos Maagdje


Reacties

plaats reactie
1

Het kanwel

31 mrt 2016, 22:03, doeihoidoeihoidoeihoidoeihoidoeihoi
2

Hoi hopeloos maagdje,

In je bericht geef je aan dat je zwanger wilt worden op je 11e omdat je dan meer aandacht zult krijgen van je ouders en vriendje. Je buurmeisje van 10 zou ook zwanger kunnen zijn. Dat is niet zo maar iets, en we bieden dan ook graag hulp aan jou om het hier over te hebben. De chat is iedere dag open of stuur een mail.
Ook via sense.info kun je terecht voor hulp wanneer je over seks vragen hebt.

Groet!
de moderator

1 apr 2016, 10:04, miriam
3

Heyheyhey jij bent niet moderator, jij bent Miriam 😂maar je krijgt wel wat aandacht van zwanger zijn maar hett is zeer onhandig.... vooral bevallen doet pijn en je jonge lijf kan geen baby dragen. Je zou ook school moeten skippen, dan krijg je onvoldoendes en moet je blijven zitten en dan moet je vanaf je 11de voor je baby zorgen... het is super veel werk dus. Maar als je denkt dat je het aankan: go your gang sweetie!

Xxxxxxx je mousie

6 jun 2016, 16:06, Mousie
4

11 jaar.. Sorry maar dat is nogal heel erg jong...

Ik denk dat je moeder bedoelde met "beter te vroeg dan te laat" dat je op je 20/23/25 ste jaar pas een baby kan krijgen/verzorgen en bevoorbeeld je 40ste
Een baby kost veel tijd en moeite, je moet een kind op voeden en dat is niet altijd even makkelijk!
Ik zal zefgen: maak eerst je school maar eens af! En daar bedoel ik niet mee de basisschool , maar de middelbare school met/of studie.
En wat je vriendin zij? Dat ze al seks heeft gehad met haar buurjongen.. Meestal is het gewoon gelul en verzond ze maar wat om "cool" te doen...! Dat zul je misschien later ook krijgen van: ik heb al seks gehad en jij nog lekker niet enz.
En dat moed je niet altijd geloven want dat is nog niet altijd even waar ook..
En heb je die piemels wel is gezien van een 13 jarige jongen? Kleintjes! Die passen nog niet zo heel diep in de vagina, om bevrucht te worden! En ik zal je niet laten jutten door anderen! En denk heel goed na of je seks wil hebben, of kinderen wil krijgen. Maar denk altijd ook even na over de gevolgen! En ja, je kunt zwanger raken als je nog niet ongesteld bent, maar daar zou ik me niet zo heel erg over druk maken toen ik nog 10 was!

Groetjes: Kirsten

6 jun 2016, 22:06, XxKirstenxX
5

Ik wil het ook

28 nov 2016, 18:11, Jam
6

@kirsten lengte maakt niks uit schattie, sperma kan hard zwemmen.

18 dec 2016, 22:12, Piemeleigenaar123
7

Probeer alsjeblieft niet zwanger te worden op je 11e. Zijn er niet nog dromen die je wilt vervullen voordat je vast zit aan een kind? Bovendien denk ik dat de aandacht die je zult krijgen niet altijd positief zal zijn.
En ik denk niet dat je moeder met "beter te vroeg dan te laat" bedoelde: op je 11e.
Maar ik kan het ook fout hebben, ik zeg alleen wat ik ervan gemaakt heb.

15 mei 2017, 20:05, .
8

ALSJEBLIEFT Wordt niet zwanger!!! Het kan allemaal wel, maar je krijgt echt spijt als je straks ouder bent en je zit met een kind. Daarbij mag je je kind zelf niet houden, want je kan er niet voor zorgen, en zit je als je een kind hebt strakjes nog heel lang vast aan psychische hulp. Dit wil je niet. Ik snap dat als je weinig aandacht krijgt van je moeder, je op een of andere manier aandacht wilt, maar daar zijn echt andere oplossingen voor! Please, word niet zwanger. Je krijgt enorme spijt.
XXX Meisje

15 mei 2017, 20:05, Meisje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.