Kiezen snel hulp graag

Ik ga vaak op vakantie nou ja op Ciroën meetings dat hou in een plek met allemaal oude auto ' s van Citroën
Maar heb op 4 juli een feestje van een vriending een afschijds feestje want we gaan van school. Maar van donder dag tot zaterdag is er ook meeting en daar wil ik ook heen. Mama stelde voor om dan gewoon donderdag vrijdag en zaterdag middag op de meeting te zijn en dan s' vonds naar dat feestje en te blijven slapen bij een vriendin alleen kan ik ook nog kiezen om met een andere vriendin te blijven slapen op de meeting de hele meeting lang. Ik hat ook al gevraagt of mama me dan heen naar dat feestje en terug maar dat kom niet omdat mama moet helpen met de meeting. HELPPPP ik kan echt niet kiezen. Xxx meisje dat niet kan kiezen

29 jun 2015, Meisje dat niet kan kiezen


Reacties

plaats reactie
1

Ik zou echt naar dat feestje gaan dat is toch veel gezelliger met al je vriendinnen dan een meeting over auto's je moet zelf maar kiezen kies uit je hard dan maak je de goede keus schrijf anders de voor en nadelen op en kies dan x

29 jun 2015, 21:06, Inge
2

@ Inge *kuch* kies uit je hard? Volgens mij is het nogsteeds harT :$

30 jun 2015, 11:06, tsss
3

Kies gewoon wat je het leukste vind. Ik zou kiezen voor dat feestje omdat t een afscheid is, je ziet die mensen niet meer wss. T is veel gezelliger ook. Maarja je moet t zelf weten ieder zn keuze

30 jun 2015, 17:06, Fleurtjehhh
4

anders ga je op en neer met de trein

1 jul 2015, 16:07, rose

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.