Kietelfetish

Geachte mensen ik heb een enorme kietel - fetish en zou graag mensen willen ontmoeten of leren kennen die ook geïnteresseerd zijn in kietelen!

16 jan 2023, mvematthijso5o


Reacties

plaats reactie
1

Dit is mijn post ik hoop dat mensen erop reageren!

16 jan 2023, 05:01, mvematthijso5o
2

Ehhh nee sorry

16 jan 2023, 15:01, Maartje
3

JA! Eindelijk iemand zoals ik. Onder de voeten of de oksels?

10 feb 2023, 17:02, Pedo
4

Ja overal is het fijn om gekieteld te worden overal

10 feb 2023, 17:02, Matthijs
5

Heerlijk om gekieteld te worden en te kietelen

30 apr 2023, 00:04, Kietelfan
6

Hihi !

30 apr 2023, 13:04, Ronny
7

Heb het zelfde alleen raak ik er opgewonden van bij meiden. Met nagels.

11 sep 2023, 01:09, Josh
8

iewwwww bij meiden doeiiiiiii

13 sep 2023, 20:09, Luna
9

Super lekker! Onder mn voeten vooral mag iemand uren doen. Ga daar niet om lachen ofzo. Vind het ook opwindend om een persoon (man/vrouw) onder de voeten te kietelen en diegene dan zien kronkelen van het lachen.

1 nov 2023, 00:11, Gekkeshitt
10

Hallo ik ben ook gek op kietelen zowel los als vast gebonden en met vrouwen of vrouwen of mannen. Stuur mij een berichtje.

10 apr 2024, 20:04, Feetickle77
11

hoi Feetickle77 wat fijn om iemand te spreken die hier ook bekend in is... maar nog steeds voel ik me vet eenzaam hierin omdat ik ondertussen NOG NOOIT heb afgesproken met iemand zoals jij/u,

zou je het zien zitten om gegevens uit te wisselen zodat wij met elkaar in kontakt kunnen blijven en wellicht met elkaar zouden kunnen afspreken in de toekomst !?!? daar zou ik ZÓ gelukkig van worden! alvast bedankt en groetjes van mij !

Hier een bericht van de moderator. In de spelregels van het forum staat de volgende regel:
Noem geen persoonlijke gegevens zoals naam, telefoonnummer, (e-mail)adres, schoolnaam, persoonlijke profiel op andere site, enz.

13 apr 2024, 06:04, mvematthijso5o
12

Goedenavond Matthijs,

Er is geen reden is om je eenzaam te voelen, hoewel ik weet dat het moeilijk is als je het over langere tijd niet (of misschien nog niet) hebt kunnen delen. Geloof me, er zijn genoeg mensen met een kietel kink/fetisj. Je bent bij lange na niet de enige.

Ik vermoed alleen dat de meeste mensen met een kietel fetisj niet gericht op zoek gaan naar iemand met dezelfde voorkeur, omdat ze het goed kwijt kunnen in hun eigen relatie. Zeker als je zelf gekieteld wil worden, zal menig partner daar geen bezwaar tegen hebben. Iets wat met extremere vormen van sm en wat vreemdere kinks zeker niet altijd het geval is. Als je echt een ler bent, dan is het misschien iets lastiger, maar dan zijn er ook genoeg mannen/vrouwen voor wie dat echt geen dealbreaker is, ook als het hen niet per sé opwindt.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar maak je geen zorgen. Blijf positief en straal dat ook uit, dan leer je vroeg of laat iemand kennen die er voor open staat, en dan ben je dat eenzame gevoel zo kwijt.

Verder, als het je vooral om praten gaat over kietelen, dan zijn er genoeg online community's waar mensen niets anders doen, maar wel voornamelijk in het engels; denk aan groepen op deviantart, tumblr, discord etc.

Mvg,

TE

14 apr 2024, 20:04, TicklishEscapee

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer