kerstdinerdilemma

hoi, wij hebben binnenkort woensdag 21 december 2016 het kerstdiner op school. meester wil dat iedereen een optreden doet. iedereen heeft al zo zijn clubje waarmee hij zij een dansje ofzo mee doet. Maar mijn BFF gaat met een stom blond dik meisje een lied zingen. meester zei dat ikk morgen moest zeggen wat ik zou doen. en het word dus GEEN solo optreden van mij. Andere groepjes willen mij niet. Wat moet ik doen?

19 dec 2016, Prinses


Reacties

plaats reactie
1

Vraag of je met je vriendin mee mag doen

20 dec 2016, 16:12, X
2

wil ze niet.

20 dec 2016, 16:12, Prinses
3

hoe lastig het ook is, probeer toch zelf iets te doen, laat je niet op je kop zitten! Bovendien is het ook goed voor je zelfvertrouwen, ik heb ook zoiets gehad en ik vond het heerlijk. Eerst was het heel erg lastig voor mij vond ik maar toen ik bezig was merkte ik hoe leuk het is en nu doe ik nog steeds solo´s. Echt je kunt het het beste proberen
xx happy girl

21 dec 2016, 20:12, happy girl x
4

Je kan toch ook iets van dansen en ik vind het best gemeen dat je vriendin je niet mee laat doen zeg gwn tegen haar dat je echt niet alleen wilt

22 dec 2016, 00:12, Rose
5

Hoi allemaal. bedankt voor jullie tips. het kerstdiner was geweest. ik mocht met een ander groepje mee zingen. was heel leuk en heb nu andere vriendinnen. Mijn oude vriendin is mijn vriendin gewoon nu even niet.

22 dec 2016, 21:12, Prinses

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.