Kanker..

Ik heb al ik denk minstens anderhalf jaar een bultje in mijn mond. Onder/op mijn gehemelte onder. Het doet geen pijn het is hard en niet heel groot. het groeit ook niet.. Ik ben bang dat dit slijmvlieskanker kan zijn. Kan iemand mij geruststellen.. D:

15 okt 2013, HELPHELP


Reacties

plaats reactie
1

wij kunnen je niej goed geruststellen de enige die je met dit soort dingen kan helpen is de dokter ga er samen met je moeder heen ofzo xalicia

16 okt 2013, 07:10, alicia
2

Hoi!
Ik herken dit. Ik heb ook een bultje, maar dan in mijn nek. Als ik erop druk doet het ook geen pijn en het groeit niet. Als ik verkouden ben is het iets groter, maar een paar jaar geleden ben ik naar de huisarts geweest en die zei dat het een lymfekliertje was (klier die een ziekte bestrijd via witte bloedcellen en hierdoor opzweld). Wat mijn punt is, ga naar de huisarts. Die kan je, zoals alicia al zegt, wel geruststellen, wij niet.
Xxx

16 okt 2013, 08:10, verwijderd-wGF1uB
3

Dat is waar. Het is niet dat ik zomaar denk ene bultje omg kk. Maar overal op internet dtaat het en ij ben pas 16 eb ik heb het al heel lang ik wil niet dood

16 okt 2013, 18:10, Help
4

Hey ik las dat 1 op de 3 kanker krijgt. Of 40% of 30. Klopt dat?

7 jun 2018, 21:06, 🗣
5

Het klopt dat 1 op de 3 mensen kanker krijgen.
MAAR dan moet je niet gelijk denken aan leukemie of de ziekte van kahler maar voor het grootste gedeelte aan anderen soorten waar je 100% van geneest.

Geen zorgen dus.

12 jun 2018, 18:06, KINDJE

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.