Kan je seksen voor je ongesteld bent?

Hai mensen.... ik ben 13 en ik ben nog lang niet toe aan seks! Maar ik ben nog steeds niet ongesteld... en veel jongens in mijn klas zeggen dat ze het ooit willen doen en snel! Maar ik weet niet echt hoe ik het moet uitleggen... maar als ik het wil kan het dan voordat ik ongesteld ben?

2 mrt 2019, Onzekertje


Reacties

plaats reactie
1

Ja dat kan, het enige verschil is dat als je nooit eerder ongesteld bent dat je niet zwanger kan raken

4 mrt 2019, 14:03, ded
2

Ded maar zou wel condoom gebruiken. Soa oplopen kan wel

6 mrt 2019, 08:03, Bikinigek
3

Zwanger worden kan wel! Stel dat je nou net je allereerste eisprong hebt. Dan ben je nog niet ongesteld geworden, maar kun je wel zwanger raken.

7 mrt 2019, 06:03, Kim96
4

dan kun je beter een condoom gebruiken, of gewoon even wachten,,,,

7 mrt 2019, 07:03, a
5

LUISTER JE BENT 13 GA NIET SEKSEN ALLEEN OMDAT JONGENS UIT JOUW KLAS SEKS WILLEN. WEES EEN KIND LEEF JE LEVEN EN DOE JE HUISWERK

14 mrt 2019, 10:03, bananenstep
6

Bananenstep ik weet niet of je het leest maar ik wil geen seks omdat andere dat willen en als je goed leest wil ik het helemaal jog niet maar als er ooit nou zoon mooi moment en komt en ik denk shit ik ben nog niet ongesteld dus ik kan het niet doen dan baal ik zo ps de jongens willen het niet de meisjes willen het.... en i raak soms opgewonden van sommige gesprekken.... dus begrijpend lezen daar moet jij je huiswerk van maken😘❤️

15 mrt 2019, 21:03, Onzekertje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.