Kan ik nu nog in God geloven?

Ik zit er soms wel eens over na te denken, is er een God? Ik ben 12 jaar oud en heel veel mensen uit mijn familie zijn ongelovig. Mijn vader vind het soms erg domme mensen.... Ik geloof er echt in dat er een God is. Kan iemand mij helpen? Kan ik nogsteeds in God geloven? Xxx mij

13 feb 2019, Anoniem 😊


Reacties

plaats reactie
1

Als jij zelf in god wilt geloven moet je dat doen,want het is jou keuze niet die van anderen! Er zijn zowel argumenten voor en tegen God dus de discussie daarover is niet te winnen dus er is geen goed en fout erin om wel of niet in god te geloven het is gewoon puur een persoonlijke keuze.

13 feb 2019, 21:02, juliatje.
2

Hey annoniem,
Ik geloof ook in God, soms vind ik het lastig omdat ik het niet altijd merk, maar ik kan het gewoon niet ontkennen. Als je in God gelooft is dat niet altijd makkelijk als de mensen om je heen dat niet doen, maar je moet altijd je eigen mening en geloof bepalen!

Xx

13 feb 2019, 22:02, Me
3

Dankjulliewel 😊 Kan ik ook in God geloven zonder dat mijn ouders er wat van merken?

14 feb 2019, 16:02, Anoniem 😊
4

Bedankt!
Tuurlijk, je kan altijd geloven zonder dat mensen het weten.Je kan altijd prive bidden,bijbel lezen en naar kerk gaan of wat je verder wilt doen en je moet niet bang zijn wat anderen over jou denken, want daar is het leven tekort voor.

14 feb 2019, 19:02, juliatje.
5

Ik ga wekelijks naar de kerk maar geloof niet.

14 feb 2019, 23:02, bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.