Kan ik model wordennnn????

Hooi
Ik ben een meisje van 13 jaar en 8 maanden, ik ben 170 lang en 50 kilo, volgens de schooldokter word ik 180 lang en ik ben nog niet ongesteld dus ik groei waarschijnlijk dus nog 10cm, ik heb dik bruin haar tot iets over mijn schouders, ik had eerst tot m'n billen maar dat heb ik gedoneerd aan kika, ik heb bruin/groene ogen en een slanke taille. En ik ben niet dik ofzo maar ik heb nog een beetje brede heupen. Zou ik model kunnen worden?

19 apr 2016, Hellolady


Reacties

plaats reactie
1

voor model zijn moet je ongezond dun zijn: 10 kilo afvallen
ze willen altijd lang haar zoals je eerst had
je bent nu te jong
het gaat erom of jouw uiterlijk in de mode is of niet. Lengte, gezichtsvorm en haarkleur moet altijd anders
Voor gewone merken kan je denk ik wel model worden (WE ofzo)

19 apr 2016, 16:04, anonymous
2

Model worden kan altijd maar dat zegt niet dat iedereen je huurt ga is naar een site zoals kinder model worden. En voor een model hoef je zeker niet ongezond zijn en je bent ook niet te jong voor een kindermodel

19 apr 2016, 21:04, Idk
3

Hoi ik ben een meisje van 10 jaar, ik ben 29 kg zwaar, en heb blond lang haar tot iets over mijn schouders , ik heb blauwe,groene,grijze ogen ik ben 143 cm lang, heb schoenmaat 33, heb hele smalle taille, zou ik model kunnen worden ?

11 jun 2019, 08:06, Nina
4

Beste Nina dat is mogelijk, maar je zou echt naar een modellen bureau moeten om het zelf te vragen. En modellen werk is echt meer dan alleen 'mooi' zijn. Hier ook wat nadelen van het werk:
1 In de modellen wereld kom je snel in aanraking met drugs en alcohol en als je gevoelig bent voor verslavingen is dit geen goed idee.
2 Je krijgt veel kritiek dus je moet echt daar tegen kunnen.
3 Je moet uniek zijn en creatief voor dit vak en dat is niet iedereen.
4 Als je echt als model de wereld rond reist moet je geen heimwee hebben.
5 Er is veel jaloezie in de modellen wereld en daar moet je echt tegen kunnen ook is er natuurlijk veel concurentie dus je moet je echt bewijzen.
6 Als model draag je ook weleens dingen die heel lelijk zijn.
7 Je moet ook gezond leven als model dus genoeg slaap,genoeg sporten en niet ongezond eten.
8 Modellen werk kost veel tijd en dat moet je ook goed combineren met je prive leven. Dus denk er goed over na of dit bij jou past Nina.

11 jun 2019, 09:06, juliatje.
5

Hoi juliatje , ik heb totaal geen heimwee , en ik ben heel zeker over mezelf , en juliatje weet jij misschien hoe zwaar je moet zijn als 10 jarig kindermodel ??

11 jun 2019, 11:06, Nina
6

Hoi juliatje , ik zit op hockey en boxen en paardrijden , denk je dat ik kans maak bij een modelen bureau ??

11 jun 2019, 12:06, Nina
7

Dat verschilt per bureau daarom moet je het aan een bureau vragen hoeveel je moet wegen. Ook heb je verschillende soorten modellen dus moet je bedenken wat voor model je wilt zijn. En mooi dat je geen heimwee hebt en zeker bent van jezelf. Modellen bureau kijken niet naar wat voor sport je doet dus het maakt niet echt uit wat je doet. Maar elk bureau is anders maar ik hoop dat je kans maakt.

11 jun 2019, 15:06, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.