Kan ik je helpen? Stel hier al je vragen en deel je zorgen!

Heb jij een probleem en wil je die even kwijt of heb je een vraag? Laat het mij weten en ik probeer je te helpen!

20 jan 2017, Helper


Reacties

plaats reactie
1

vandaag in het toilet had ik veel witverlies het was een klein klein beetje bruin toen ik men poep afveeg zat er een beetje bloed op ben ik ongesteld?

21 jan 2017, 14:01, random
2

Heyy
Ik ben 13 jaar en ik werd voor de eerste x ongesteld toen ik 12 was de eerste 4x ofzo was ik het regelmatig dus gwn iedere maand rond de zelfde datum werd ik weer ongesteld. Maar de laatste 2x dat ik ongesteld was had ik de 1e x gewoon een hele maand overgeslagen en toen ben ik het wel weer geworden😅
Maar nu ben ik al 2 maanden te laat!!
Ik maak me eigenlijk best wel een beetje zorgen😵
Ik eet gewoon goed en ik weeg ook gewoon goed voor m'n lengte enz ik sport best wel veel maar niet extreem ofz (2x volleybal training in de week en dat is niet echt heel erg zwaar 1x in de week een volleybalwedstrijd dat is ook niet heel intensief 1x in de week kickboksen dat is wel wat zwaarder dan volleybal maar ook nog niet heel extreem en sinds een paar weken loop ik ongeveer 2x in de week hard met een vriendin) ANTWOORD PLEASE!!!😆😆

22 jan 2017, 17:01, Xxjuliaatje
3

Hoi Random,
eerst geef ik even antwoord op jouw vraag;
ik zou even kijken of er nu bloed in je onderbroek zit, als dat zo is ben je ongesteld geworden, als dat niet zo is moet je wel naar de huisarts, want bloed in je poep is niet oké!

En nu dan Xxjuliaatje,
ik zou het ook nog even aankijke en afwachten... Ik heb geen idee of het oké is... Maar ja ik denk niet dat je zwanger kan zijn, dus maak je daar maar niet druk om hoog! Het kan ook komen doordat je medicijnen slikt... Ik weet niet of je dat doet (en dan bedoel ik met regelmaat, voor een ziekte of stoornis (ADHD))
Liefs,
Dana 💕💕💕

22 jan 2017, 20:01, Dana
4

Ik ben nu voor de 3e keer ongesteld fzo maar ik ben al bijna 4 maanden achter elkaar?! De vorige keer duurde het 2 maanden?! Is dit erg fzo?

24 jan 2017, 00:01, Whut
5

Al 4 maanden zonder te stoppen?

24 jan 2017, 15:01, Xxjuliaatje
6

Lieve Julia ik heb ook een vraag en Lieve Helper ook kunnen Julie me helpen ik ben bijna 12 en ik krijg borsten die wil ik weg ik wil afvallen maar ik ben echt te dik ik weeg 51 ja erg he ik ben echt dik en wil geen borsten en geen ongesteldheid willen Julie me helpen en de andere lieve kijkers

24 jan 2017, 19:01, Eva
7

Eva je kan je borsten niet tegen houden om te groeien (je kan als je 18 ben of ouder je borsten verkleinen maar das zonde) bereken je bmi op deze site en dan kan je kijken of je echt te dik bent (anders kan het gewoon een slecht zelfbeeld zijn) en probeer gewoon 3 maaltijden te eten mag 3 tussendoortjes en eet genoeg groente en fruit (maar eet ook van andere voedingsmiddelen genoeg) en ongesteldheid is vervelend maar daar kan je volgens mij niks aan doen maar ja je raakt eraan gewend succes met gezond eten ps soms wat snoepen kan geen kwaad meer tips om je gewicht te behouden ? gewoon vragen . groetjes juliatje.

24 jan 2017, 19:01, juliatje.
8

danku voor de antwoord zo te zien was ik ongesteld

25 jan 2017, 15:01, random
9

Oh niet heel leuk(of wel)

30 mrt 2017, 17:03, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.