Kan iemand mij helpen?⭐️❤️ Xx

Hoi,

Ik wil graag wat doen met acteren ect, zoals een actrice (geen theater dinges). Ik ga naar een andere school en daar doen ze meer met toneel, dus daar kan ik meer oefenen met acteren. Maar ik wil echt in een film/serie enzv. spelen, moet ik me dan al inschrijven op castingsbureaus? En kan dat wel? Ik ben 13 jaar (bijna 14) en ik zie dat de meeste kinderen al acteur/actrice op hun 6//8/9 worden en nu dan al ontdekt worden...

Dus wat moet ik nu doen ect? Xx
Alvast bedankt voor je antwoord❤️

17 jul 2019, Ik wil actrice worden


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb precies hetzelfde, ik ben nu 14 en wik ook beginnen met acteren naar ik zie dat meisje overal al worden gecast enzo op onze leeftijd als wij nog moeten beginnen... helpp

18 jul 2019, 04:07, Xx
2

Wees niet bang op elke leeftijd kan je acteren en sommige hebben het geluk eerder te worden ondekt maar je kan ook een acteercoach nemen voor het oefenen.Het is eigenlijk niet makkelijk om "zomaar" in een serie te gaan spelen dat gaat echt niet zomaar. Hoe kom je daar tenslotte in?Je kunt een opleiding doen voor acteur, en/of je inschrijven bij een castingbureau in Nederland. Sommige acteurs van nu, hebben wel een opleiding gehad en sommigen weer niet. Soms wordt je gewoon gecast bij een castingbureau en dat is gewoon geluk. Er is ook nog een mogelijkheid om er per ongeluk "in te rollen" maar dan moet je bijvoorbeeld iemand kennen, die bij de televisie werkt en ik weet niet of jij zulke contacten hebt. Maar met anderen vergelijken maat jezelf alleen maar ongelukig. Veel succes en sterkte en zeg maar als je meer advies wilt.

18 jul 2019, 07:07, juliatje.
3

Maar hoe kom je dan in Amerikaanse series en films? Want dat is mijn doel afc.

18 jul 2019, 22:07, Xx
4

Dat vertelde ik in me eerste bericht dus o.a. castingbureau's die hebben ook een groot netwerk. Ook moet je goed oefenen om in een serie te kunnen spelen.

19 jul 2019, 07:07, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.