Kan iemand helpen? 😰🖤

Hoi,

Heeft iemand tips hoe je mooi kan lachen (voor op foto’s)?

Mijn neus wordt opeens 10x groter en heb ook geen mooi gebit, tandarts vindt dat een beugel nii nodig is (wss iets verkeerd gegaan tijdens sollicitatie ofzo). En bij het glimlachen wordt mn neus ook 10x groter. En ja dat is wel normaal (zeggen ze), maar, bij mij wordt hij echt heel groot... en de lijntje die van je neus naar je mond hoeken gaan worden opeens heeeeel duidelijk ect.

Heeft iemand dus tips?

En moet ik voor een beugel meteen een afspraak maken met de ortho, want de tandarts luistert nii...

Ik was eerst al een lamge tijd heel onzeker, gelukkig is dat al wel een beetje weggegaan. Maar mn lach maakt me nog wel onzeker. Pls help❤️

16 jul 2019, 13 jaar


Reacties

plaats reactie
1

Als je lacht om iets wat je echt grappig vind, is je lach veel spontaner en vrolijker, dat helpt. Denk aan iets grappigs, ontspan je gezicht en je kunt altijd ook gewoon een beetje gek doen dan zijn de foto's vrolijk spontaan en grappig. Hoop dat je hier iets aan hebt!😘

16 jul 2019, 18:07, I ❤️ Harry Potter

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.