Kan het dat als je groeit je ook dunner wordt?

Hoi, allemaal ik heb een vraag: kan het dat als je groeit je ook dunner wordt? Want ik was vroeger best wel mollig en toen kreeg ik een groeispurt en nu minder. Dus kan het dat als ik nu nog een paar centimeter groei ik er ook dunner uitzie? Wabt ik vind dat ik nu hele dikke benen heb.Ik ben nu 1.63 lang, 13 jaar oud en 50 kg. Is dat te zwaar of gezond? Antwoord alsjeblieft!

26 okt 2017, Meisje met veel vragen


Reacties

plaats reactie
1

Jaa je hebt een gezond gewicht. En jaa tuurlijk word je dunner als je groeit, je 'vet' verdeeld zich over meer ruimte. Oke ik kan dit echt niet goed echt leggen, ik hoop dat je me snapt hahah

26 okt 2017, 12:10, S
2

Exact goed ik weeg exact zelfde ben even lang maar alleen 14 sinds een paar weken en je bent niet te dik want ik ben best dun

26 okt 2017, 15:10, Ikvoelmealsmezelf
3

JA JE GROEIT EN WOORD DAN DUNNER. als je dun wil zijn moet je ook je onbijt eten je lijfie heeft een vooraadje EN NIET ETEN IS AANKOMEN want het lijfie doet het niet zonder eten. Maar je groeit dinderdaad en woord dunner. Je bent gewoon goed hoor.

26 okt 2017, 17:10, FARGAETT5568690YHBJ MCFMN EVVLJ VVN

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.