Jullie kledingstyle?

Hey wat vinden julie mooi om te dragen als meisje? Eerlijk graag, steeds meer meiden willen stoer doen maar wat vind je echt mooi? Ik ben zelf ook een meisje. Xoxo

2 jan 2018, 🐶


Reacties

plaats reactie
1

Ik draag wat ik kan vinden ziet er vaak niet uit maarja

2 jan 2018, 16:01, Queen👑
2

Rustige kleding.

2 jan 2018, 16:01, juliatje.
3

Niks

3 jan 2018, 11:01, Eva
4

Dus jij gaat naakt Eva? 😏

3 jan 2018, 11:01, De Gangester
5

Ik vind zelf bootcut broeken mooi en witte blousen met een subtiel bloemenmotief. Ook vind ik kant mooi, rokjes, lange wollen vesten en strakke truitjes met een v-hals

3 jan 2018, 17:01, Laura_2003
6

Ik draag meestal bv een rustige broek en een speciale trui, of omgekeerd. Dus 1 speciaal item en dan de rest rustig en simpel. Ik hou ervan om t-shirts, truien, ... in mijn broek te steken, dat vind ik er erg mooi uitzien maar dan moet het ook een beetje "plat" zijn, dus moet ik mijn trui echt goedsteken. Verder hou ik erg van een bovenstuk van een merk, bv Adidas, Nike, Puma,... en dan daaronder een simpele jeansbroek in het blauw, zwart,... Ik heb zelf een donkergroene winterjas gekocht, maar die vind ik erg moeilijk te combineren, dus dat zou ik afraden. Qua jeansbroeken hou ik van heel skinny, strak, maar ik hou ook erg van iets wijdere broeken, bv. een simpele zwarte met een witte lijn aan de zijkant. (De broek komt van Zara😉, wel in België😕)
Ik ben eigenlijk niet echt supergoed in combineren, en kleding enzo, dus een goede tip is om kleren te shoppen met vriendinnen of je moeder, niet te veel vriendinnen, want dan kunnen ze geen goede raad geven, maar ik vind 1-4 vriendinnen een perfect aantal.
Je moeder kan je vertellen wat mooi staat en wat niet,ze geeft je tips en is eerlijk.
Ik hoop dat ik een beetje kon helpen! Groetjes en nog een gelukkig nieuwjaar iedereen!

4 jan 2018, 02:01, Belgisch meisje, 13 1/2 jaar
7

Goede tips, en jij ook gelukkig nieuwjaar. 💋

4 jan 2018, 09:01, Eva🎆
8

ik draag vaak zwarte kleding of gwn een donkere broek en een hoodie ofzo en vaak een bloesje omgeknoopt

6 jan 2018, 23:01, .......
9

Lekker opvallend met veel kleuren bv een gele legging met een groene jurk ofzo

19 jan 2018, 13:01, rainbow smile unicorn xoxo
10

Ik draag trends. Waarom ZG je stoer doen??

Ik draag alles wat ik leuk vind

12 feb 2018, 14:02, Akjs
11

Mijn stijl is echt nike en adidas broeken vesten schoenen en petten.the north face jassen.handtassen os schoudertassen croptops en normale shirtjes en truitjes.skinny jeans en strakke jurken en rokken.ik draag wat de meeste meiden in amsterdam dragen

1 mrt 2018, 22:03, Afriamsje
12

Ik draag meestal wat meer vintage kleding. Bv een beige wollen jas met een donkergrijze sjaal en klassieke winterschoentjes. Maar ik draag ook wel sneakers met coole sokken en een scheurenbroek. Hangt er een beetje vanaf

2 mrt 2018, 17:03, Justmexoxo
13

Hoi. Ik ben een wat dikker meisje. 12 jaar 154 cm 55 kilo. Ik heb veel verschillende stijlen. De ene dag draag ik nette kleren de andere stoere dan weer girly. Hier heb ik dus een rijtje gemaakt met wat ik mooi vind bij mezelf
1. Nette kleding: strakke rok tot aan je knieën witte blouse een net jasje en laarzen.
2. Stoere kleding: een mooie gescheurde broek met een gouden riem een leuk t-shirtje misschien met een vestje gaat om het weer of wat voor kleur kleding je draagt en een paar leuke sneakers
3. Girly kleding: een leuk rokje mooie t-shirtje armbandje (schoenen kan verschillend zijn soms gympen soms laarzen)
4. Comfy kleding: een leuke trainingspak en wat lossere gympen

3 apr 2018, 13:04, MarokkoGirl

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.