Juiste BH-Maat

Ik draag altijd 75C maar dat past niet, veel te klein. Ik denk dat ik 75D en mischien zelfs 75E heb maar ik kan bij de primark die maat nooit vinden en bij de hönkemoller zei een vriendin dat je daar geholpen word om de juiste bh te vinden maar is dat niet heel awkard en hoe benader je zo’n medewerker?

31 dec 2017, Laura_2003


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Laura, hun vinden het niet raar, hun mogen niet lachen als dat beroep. Ik ken die winkel niet. Maar je kan ook op Zara kijken misschien.

31 dec 2017, 21:12, Eva🎁
2

Bij mij stapte zo'n mevrouw zo naar binnen en hielp is niet raar of awkard zijn ook vrouwen dus hebben hetzelfde.

31 dec 2017, 22:12, Queen👑
3

Het is de baan.. die dag komen er superveel vrouwen binnen dus binnen 2 sec zijn ze je alweer vergeten. Ze zien dat de hele dag dus het is gwn niet meer raar

31 dec 2017, 23:12, Hey
4

D is niet heel groot hoor, maar E kan je toch wel kopen.

1 jan 2018, 00:01, Eva🎆
5

Ik ben daar ook geweest die vrouw was echt super aardig en ze begon ook een gesprek met me aan ze zei dat veel mensen dit niet durven maar zij vind het normaal dus ja gewoon lekker doen zou ik zeggen. Tip: neem een vriendin mee

11 feb 2018, 22:02, Lovelovelove
6

Hoi ik ben een meisje en zit in groep 8

Ik draag al sinds kort van die bh’s zonder vulling uit de v&d want ik heb al kleine borsten maar ze beginnen steeds strakker te zitten maar ik durf geen Bh te kopen of mezelf op te laten meten ik schaam me omdat ik nog in groep 8 zit en wij hebben combinatie klassen waar we dus met groep 7 en 8 zitten en iedereen uit groep 7 is vrij plat maar in groep 8 zitten er nog een paar meisjes bij en een paar zijn plat en eentje die draagt al topjes sinds groep 7 en een ander,meisje heeft hele kleine borstjes die zie je niet want ze draagt een hoofddoek en ik ben al heel onzeker

Please heeft iemand tips voor wat ik moet doen

Ps:: ik draag tot nu toe alleen Bh’s in de avond tot de ochtend

Grtjes

18 feb 2018, 00:02, Puberteit

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.