jongenss

ik ben een16 jarige jongen, ik heb nog nooit een vriendin gehad. op wat voor jongens vallen jullie? uitelijk,innerlijk etc.....

10 dec 2019, sam


Reacties

plaats reactie
1

Ik ben 17 en heb ook nog nooit een vriendje gehad, gezoend, etc. wat ik wel vreemd vind van mezelf tja gewoon erg onzeker. Maargoed;
Een jongen met dit vind ik leuk!;
- Haarkleur maakt niet héél veel uit, maar blond vind ik opzich mwhah wel ietsje leuker? En dan stijl haar met wat gel
- Mooie sprekende ogen
- Iemand die me aankijkt en niet wegkijkt tijdens een gesprek
- Humor maar niet overdreven
- Niet popi Jopie
- sportief gebouwd, mooi bovenlijf
- groter dan ik
- niet verlegen want dan is het echt awkward
- romantisch
- iemand die ervan houdt om gezellige avondjes samen te zijn thuis met een film op de bank
- tja dat!😊

10 dec 2019, 19:12, Kim
2

ik heb nu een vriendje. Hij is langer dan dat ik ben, heeft bruine krullen en bruine ogen. Verder kan ik goed met hem praten en leuke dingen doen! Hij is erg spontaan en praat gemakkelijk, dat vind ik heel leuk aan hem en verder vind ik heek fijn dat ik alles tegen hem kan zeggen!
ik hoop dat je hier iets aan hebt, maar blijf vooral jezelf en wordt niet onzeker. Je bent leuk zoals je bent en je komt vast ooit iemand tegen! X Juul❤️

10 dec 2019, 19:12, Juultje
3

Ik heb echt schijt aan of je lelijk of niet bent. Zolang je een goeie innerlijk hebt. Als ik eerlijk moet zijn, vinden de meeste meisjes innerlijk zowel uiterlijk belangrijk. Het belangrijkst is om de eerste stap te zetten omdat meisjes het vaak haten om dat te doen,zelfverzekerdheid is ook belangrijk. Maar je hoeft niet super veel moeite te doen, wees jezelf, je hoeft niet op een onderbroek model ofz te lijken. Ik ben een meisje en ik vind mijn docent heel erg leuk(niet qua vriendschap, maar verliefd) hij is 40/50, hij is bijna kaal en is niet lang. Maar ik vind hem super leuk omdat hij heel grappig is, hij is zelfverzekerd, terwijl hij heel lelijk is. Meiden walgen als ik zeg dat ik hem leuk vind. In hun boek is hij voor hun een monster,pedo,etc. Maar voor mij is het heel anders

11 dec 2019, 22:12, Dojacat
4

Ik zelf vind uiterlijk niet heel belangrijk, als jongens maar niet lijken om een hoop stront. En ik vind het ook wel belangrijk dat ze er verzorgt uitt zien.
Kwa innerlijk : iemand die spontaan is, die gw goed kan luisteren, ik val op humor, niet te populair, iemand die actie onderneemt om mij te krijgen en het liefst met wat zelfvertrouwen. Ja, dat eigelijk.
Maar blijf vooral je zelf! Naast humor vind ik dat het belangrijkste
Xxx anoniempje

2 jan 2020, 23:01, D.💞
5

uhm voor mij is een goeie kledingsstijl ook wel belangrijk, zowel luide als verlegen jongens hebben wel iets, lieve persoonlijkheid en humor xx

11 feb 2020, 19:02, mijnvriendjeiseencutie

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.