Jongens zijn ingewikkelde wezens HELP

Hallo, ik heb een vraag.
Ik ben best wel verliefd op een jongen. over uiterlijk/innerlijk hebben we t niet wat hij is in 1 woord perfect. We hebben in de klas wel is contact alleen niet perse meer dan dat. Soms wel is snappen maar meer niet.
Ik wil weten of hij mij leuk vind. Het aan hem vragen is geen optie.. dit zijn de dingen die soms (opvallend) gebeuren.

1. Hij kijkt soms naar me
2. Het lijkt er soms op dat hij foto's maakt (is niet zeker)
3. Hij lacht soms echt schattig naar me
4. Hij vraagt aan me hoe het met de jongens is
5. We kunnen een goed normaal leuk gesprek voeren
6. Hij heeft me geholpen met voorzeggen als ik iets niet wist

Ik weet het dus niet want hij gaat veel met meiden om of reageert met heel veel hartjes (ogen) onder hun foto's.. bij mij niet, bij mij doet hij minder heftigere emojis. ik heb zelf ook niet heel veel qua lichaam, maar m'n innerlijk is wel lief en ik ben niet de aller lelijkste. hij lacht (kijkt) en waarschijnlijk snapt ook veel met andere meiden die wel veel hebben qua lichaam. Ik heb werkelijk geen idee wat ik moet denken/doen.

Dus Wat zou ik kunnen doen? Of wat denken jullie over de situatie??

11 feb 2019, Heyhoihey


Reacties

plaats reactie
1

Wat zeker is dat hij je wel een leuke meid vind, en dat hij anders tegenover jou is dan bij andere meisjes zegt ook al heel erg veel. Ik zou hem kleine hints geven zoals suptiel zn arm aanraken. Lachen als hij iets schattigs of grappigs zegt. Een glimlach betekent heel erg veel. En maak en blijf oogcontact houden. En durf hem langer aan te kijken! Laat zijn dat je niet heel erg verlegen bent. (tip: Ga hem niet aanstaren dat is een beetje freaky..)

Dit is wat ik zou doen. Probeer vaker naar hem toe te gaan en contact te maken, laat zien dat je geïnteresseerd in hem bent!

Hoop dat je hier wat aan hebt,
*

Good luck (:

*Dit bericht is aangepast door de moderator

12 feb 2019, 11:02, Hera
2

@hera hij reageert onder een andere meisje super lieve dingen.. doet hij bij niemand anders.. ze hebben denk ik al bijna helaas

12 feb 2019, 14:02, Heyhoihey
3

Er is 1 goude regel: het moet goed voelen
Als een jonge je echt leuk vind viel je dat gw. Aan alles, de gesprekken etc. En heb je dat gevoel niet genoeg is het moelijk maar vind hij jou waarschijnlijk niet leuk
Je kan hem altijd gw dmmen voor een leuk gesprek. Gw proberen
Hoop dat je er nog wat aan heb
Xx D

3 jan 2020, 00:01, D.💞

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.