Jongen wil sex

Er is een jongen die ik op vakantie had ontmoet en hij had mijn nummer dus ik had 2 jaar ofso geenn contact met hem toen opeens ging hij me appen en ging het over sex ik vond het geen fijn gesprek en voelde me misselijk en vies toen wou hij verkering met me en zei ik ja omdat ik bang was dat hij screens ging maken en dat aan mijn vrienden ging sturen niet dat ik iets vies heb gezegd of iets wat heel erg is maar toch. Hij zei opeens tegen mij dst hij sex met me wou(had ook allemaal standjes enzo verzonnen en waar we het zouden doen enzo) toen wou hij naar me toe komen ik verzon smoesjes dat ik niet kon enzo toen een week later zei hij zo van :ja we gsan toch nog een keer seks hebben maar ik deed alsof ik het oke vond maar wou het echt niet maarja een week later ofso had ik het uitgemaakt met hem en hij begreep waarom fijn dat hij me begreep en niet boos werd nu heb ik eigenlijk geen contact meer met hem ik ben 13 en vind dit best jong voor seks (wil het ook echt niet) dit verhaal zat me heel erg dwars dus effe alles kwijt hierop.

5 sep 2017, Ikvoelmealsmezelf


Reacties

plaats reactie
1

Alles is nu toch weer goed?
Weten je ouders dit?

11 sep 2017, 21:09, Idkwatikdoe
2

@Idkwatikdoe mijn ouders weten het niet maar vriendinnen enzo wel

11 sep 2017, 22:09, Ikvoelmealsmezelf

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.