jongen wil afspreken

hoi allemaal,
er is dus en jongen die ik wel beetje ken omdat ik veel met hem snap enzo, ik ken hem niet in het echt mijn zus zijn beste vriendin zitren op dezelfde opleiding dus die jongen en mijn zus haar beste vriendin kunnen heel goed met elkaar, ik kan gelukkig ook goed met haar dus dat scheelt want ze zegt mij veel, maar nu is het dus straks wil hij seks maar durf ik geen nee te zeggen ik ben 15 en al wel ontmaagd en miss vind ik vingeren ofzo wel goed maar eig wil ik het eerst gwn bij zoenen en voelen houden want ik wil echt geen spijt krijgen daarna, mar het is zoooo lieve jongen hij is zo lief en hij vraagt altijd hoe het gaat enz en als er wat is zegt ie ook wat is er en praat met me erover enzo alleen hij komt ook uit verderweg het is vanaf mij halfuur 3 kwartier rijden.. dus wat kan ik het beste doen?

13 dec 2021, anononiem


Reacties

plaats reactie
1

Voordat je voorspel of seks hebt, moet je leren je grenzen aan te geven. Je kan geen voorspel of seks hebben zonder dat je aan durft te geven wat je wel en niet wilt. Dat is niet veilig. Je bent 15 en hartstikke jong. Wacht nog even lekker, je hebt nog een heel leven voor je en je komt nog zat leuke jongens tegen, echt waar! Maar werk nu eerst aan je zelfvertrouwen en zorg dat je je grenzen durft aan te geven. Dat maakt seks ook veel fijner! Communiceren is gewoon erg belangrijk!

19 dec 2021, 21:12, Meid

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.