Jongen op m’n werk

Sinds kort werk ik bij een winkel alleen dr is zo’n leuke jongen op m’n werk. Als we pauze hebben dan zegt hij alleen niks tegen mij ik denk dat hij erg verlegen is of zo wat niet heel erg is maar ik vindt hem redelijk cute. Ik weet echt niet hoe ik met hem kan praten. Hij is namelijk verlegen en ik ben zelf ook redelijk verlegen. Zo durf ik bijvoorbeeld ook niks in de pauzes tegen hem te zeggen

12 sep 2020, Alexandra


Reacties

plaats reactie
1

Vertel bijvoorbeeld een grappig verhaal over iets wat je laatst hebt mee gemaakt. Zo vind hij je meteen heel grappig. Of je verteld bijvoorbeeld over een vrouw die je in de trein tegen kwam met een raar kapsel.
Als jullie ook s avonds eten op je werk, vraag je wat ben je aan het eten? (Hij zegt bijv. Pasta) dan zeg je o, wat lekker! Heb je miss een lekker receptje voor mij?
Van flirten heb ik niet zoveel verstand....

VEEL SUCCES!!!🥰

14 sep 2020, 18:09, Goedemorgen
2

BE YOU wees jezelf en ga gewoon praten, misschien tegen iemand anders in de pauze als hij ernaast zit. Dan kan hij mengen in gesprekken, je kan ook soms naar hem kijken en kijken of hij terug kijkt idk. Het komt vanzelf als het zo zou moeten zijn

17 sep 2020, 13:09, sia

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.