Jongen die ik leuk vind

Hallo, Ik ben M en ik zit in de 2de klas
vwo. Er is zo'n jongen die ik leuk vind, nouja, ik hou het als vrienden nu want wij willen allebei gwn beste vrienden blijven. Dus mijn vader verbied me om met jongens om te gaan en ik vind dat onzin. Ik mag van mijn geloof, nouja vooral van mijn cultuur niet met jongens omgaan. Ik kende J (die jongen) Via mijn vriendin, wij hebben met zijn drieΓ«n gegamed en gefacetimed. Later had mijn vriendin steeds minder contact met hem, en daarna hadden ik en mijn vriendin geen contact meer met hem. Ergens in oktober vorig jaar, begon hij naar mij te schrijven en zo was het weer opnieuw begonnen en werden we echt vrienden. We hebben weleens afgesproken buiten enzo. Mijn ouders wisten en weten er nog steeds niks van, behalve mijn moeder. Zij kwam een maand geleden achter dat ik met hem zat te bellen.. Ik kreeg het echt voor me kop en ik moest hem blokkeren en mijn moeder probeert het een trauma voor mij te maken maar ik en hij zijn vrienden en dat gaat gwn niet over, hoop ik tenminste. Ik chat stiekem nog met hem, en verwijder gelijk de berichten na onze gesprek op WhatsApp. Mijn andere vriendinnen adviseren mij om te stoppen met praten tegen hem, maar ik vind dat onzin en niet leuk, want ik wil niet stoppen met iets dat ik leuk vind om te doen. Heeft iemand tips voor mij? Zal ik maar gewoon stoppen? En hoe verwijder je permanent berichten op WhatsApp? Mijn vader kan namelijk berichten terughalen en als hij daarachter komt, ga ik waarschijnlijk dood πŸ˜‚ :(
Love you all, sorry voor dit!
Xx, M.

12 jan 2020, M


Reacties

plaats reactie
1

En By the way, hij zit in dezelfde school als ik, ik zie hem meestal in de pauzes (Dus 2 keer per dag) en we praten niet zo veel in de pauzes als wij chatten πŸ˜‚. Ik bel niet meer met hem, maar chat wel, want bellen is te gevaarlijk πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚.

12 jan 2020, 14:01, M
2

Hoi. Dat is naar, heel naar. Als jezelf ook achter dat geloof staat(of culteur) was he denk ik al waarschijnlijk gestopt. Ik snap dat je contact wilt houden met je vriend. Kan je niet met je ouders een goed gesprek hebben en dat het vriendschapplijk is etc.
Je kan miss beter niet met hem chattem via WhatsApp. Te gevaarlijk idd. Miss kan je een site online vinden waaar je anoniem kan praten. Miss via penpal. Dat jij frietje en hij pizza ofzo heet zodat je wel weet dat je het tegen de goede hebt.
Maar ik zal dus wel contact houden want echte vriendschap gaat immers boven (bijna( alles.
Miss is het slim om het er met hem over te hebben. Hij kan denk ik beter de situatie inschatten. Of spreek met je vriendinnen af dat als je ouders ofzo vragen aan hun 8f je bij haar bent dat ze zeggen van ja.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Suc6 ❀️

13 jan 2020, 20:01, D.πŸ’ž

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.