Je bent gewoon mooi

Hoi lieve kijkers, een ding: waarschijnlijk ben je gewoon mooi. Dus val niet af ik heb een paar sites gevonden, en ik zag hele ernstige sites met hele erge gevolgen. Eerst was ik ook niet blij met mijn gewicht maar nu ik een beetje ben afgevallen vind ik mezelf mooi. Maar onderschat de ondergewicht niet, in een boek zag ik dat een getal van 15 gezond was. Dat is onzin want dat is niet gezond dan moet je aankomen. Ik weet dat veel kinderen en mensen hier onzeker zijn maar dat is niet nodig. Ook al heb je een te hoog gewicht een beetje te hoog ga niet afvallen als je te erg hebt vind ik het best prima. Maar honger jezelf niet uit dat is echt heel slecht!
En al niet te veel af, je bent zoals je bent dik of dun. Iedereen of niemand is het best. Jij kan dit beter en dat slechter. Er zijn hier ook meisjes die zeggen denken julie dat ik dit heb. Bedoel je anore.. ja je weet het wel denk ik. Maar doe geen poging om het te krijgen en zeg ik ben mooi. En eet gewoon. Lieve mensen denk alsjeblieft na, je hoeft niet de dunste te zijn.
Als je mar blij bent. Geniet van je leven. Je hoeft niet de mooiste sterkste stoerste te zijn, maar er zijn altijd lelijkere mensen en zeker ook dikkere menen. Die ziekte waarvan ik even niet meer n naam weet heeft hele ernstige gevolgen en ook de dood kan je hebbe. Pas op en let op voor je het weet is het te laat. Even niet kijken als je er niet tegen kan: je krijgt haaruitval, je krijgt daarvoor terug gezicht-haar, je krijgt pijn aan je botten, mensen vinden dat je je aanstelt, je voelt je boos verdrietig, je krijgt bloed aan je poep, je bent eerder moe, je krijgt het heel vaak kou, JE KAN DOOD GAAN, je krijgt holle ogen, je bent niet mooi maar lelijker aan het worden. Het heeft nog veel meer gevolgen. Val niet af het is niet nodig. Alsjeblieft? Ik hou van julie! Liefs Eva

3 mei 2017, Eva


Reacties

plaats reactie
1

Wow

4 mei 2017, 10:05, Pipo
2

wat is er Eva je bent niet lief of behulpzaam stop

13 mei 2017, 22:05, tamaraaaa
3

knap dat je het zo goed kan vertellen eva let niet op tamaraaa.

14 mei 2017, 09:05, juliatje.
4

bedankt, nee ik ga niet op haar in met onzin

14 mei 2017, 10:05, Eva
5

Hey Tamara, misschien moet je lekker iemand anders irriteren? Eva zegt mooie woorden, waarschijnlijk ben jij zo'n onzeker meisje die dat niet laat merken en waarschijnlijk zo gaat doen.
Dus beter ga je nu gewoon even je mond houden. Eva probeert mensen te helpen, dat jij dat nou niet aan kan kom dan ook niet op deze site. En ga al helemaal niet mensen beledigen. En ten derde, let op je spelling, er zijn een paar woorden fout! ;)

Liefs, LooLoo

14 mei 2017, 19:05, loolootjeexx
6

En Eva, je hebt helemaal gelijk. Je bent mooi zoals je bent en niemand is perfect, maar jij bent perfect op je eigen manier. Echt waar. Je bent het waard. En niet waard om je zo te voelen, inderdaad wees gelukkig. Je hebt een leven voor je, maak je leven zo leuk mogelijk! Je bent dat waard!

Liefs

14 mei 2017, 19:05, LooLootjeexx
7

Lieve loolootjeexx bedankt. Je hebt gelijk. Met een onzekerheid ben je vaak aan het twijfelen. Maar geniet gewoon van het leven. En doe leuke dingen met vrienden. Ben jij onzeker? Volgens mijn wel (bijna) elk meisje is onzeker. Maar het leven draait niet allen maar om afvallen. Je moet gewoon niet zo streng zijn voor jezelf. Je bent mooi. En als je dat niet bent ben je wel zeker lief, grappig, slim. Ik weet dat veel meisjes een eetstoornis hebben ongeveer 70.000 in heel dit land. Maar een eetstoornis kan hele nare gevolgen hebben

15 mei 2017, 19:05, Eva
8

Haaruitval
Een beetje vies bloed uit je poep
Meer angst. Eenzaamheid, mensen vinden dat je je aanstelt (soms)
Snel boos of verdrietig. Haar op je gezicht . Je bent niet meer ongesteld. Een korter leven. En je kan in het ergste geval dood gaan. Het is heel saai in het kliniek heb ik gehoord want: je mag je allen maar wassen met een washandje. Je ziet je vrienden of familie bijna nooit. Er is heel vaak een persoon bij je om je in de gaten te houden. Je mag je spullen niet mee nemen. En niet op internet. Je hebt een hele kleine kamer (een soort van luxe gevangenis.) En je mag niet uit jezelf naar de wc, ze denken dat je anders dingen gaat doen daar. En na je eetstoornis voel je je schuldig en wil je het terug draaien je hebt je familie en vrienden pijn gedaan. En een deel van je leven verpest. Je bent heel ongezond geweest en was toen je dacht dat je mooier werd juist lelijker.

15 mei 2017, 19:05, Eva
9

Maar als je 13 kg ondergewicht hebt en een gezond gewicht wil nog niet zeggen dat het erger is met het meeste ondergewicht. Het is het ergste als je het meeste verdriet hebt ook voor anderen

15 mei 2017, 19:05, Eva
10

Lieve Tamara waarom doe jij zo? Verveel je je? Doe dat even bij iemand anders, of beter gewoon helemaal niet! Het is zielig dat je dat doet, heel erg zielig. Heb je by the way ook argumenten om haar een aansteller, laf te vinden? Misschien moet je eens aardiger doen, als jij aardiger doet zullen andere dat ook doen.
Eva probeert mensen te helpen, dat jij dat niet aan kan, kom dan ook niet op dit forum/onderwerp.

Liefs

16 mei 2017, 18:05, loolootjeexx
11

Lieve loolootjeexx en de rest en iedereen hier, Bedankt allemaal! Je moet gewoon genieten van het leven. Want met een beetje overgewicht ga je nog niet dood. En met en gezond gewicht of ondergewicht, moet je niet afvallen. Wat erg hoor dat julie daar zo veel mee bezig zijn. Het gaat toch niet alleen maar om het uiterlijk. En ben jij gepest met dik mens? Dan moet je er wat van zeggen tegen iemand of tegen hun. Laat het er niet bij. Maar val ook niet veel of niet af. Jij bent jezelf dik dun of ...... als je te dun bent moet je wel wat aankomen. Maar je hebt een bouw maakt toch niet uit. Ik word er allen maar droevig van dat julie zo onzeker zijn en jezelf haten. Je bent mooi. en ben jij dat niet? Natuurlijk wel mooie ogen, mooi haar, mooie nagels. Kijk dan. Liefs Eva

17 mei 2017, 19:05, Eva
12

Ik las in een boek dat je een gezond gewicht hebt als je een bmi van 14 hebt. Dat is de grootste onzin dat is een dikke fout. Want dan ben je heel dun en heb je ernstig ondergewicht. je moet ook geen bmi van 15 hebben. Geloof hun niet want, 4 kg ondergewicht is heel erg

17 mei 2017, 19:05, Eva
13

Bedankt lola maar eva is begonnen liefs lieve je vriendin ik mag va gewoon niet of ensen die vrienden willen maken door zo te doen je kent elkaar niet eens modelxx eva en esje en de rest blijf jezelf je kent hun niet dus doe normaal

18 mei 2017, 16:05, tamaraaaa
14

iedereen doet haar na maar julie kennnen elkaar niet eens dus als eva stopt stopt iedereen lala modelxx esje en veel meer meiden maar eva zij altijd liefs lieve je vrinedin dus hou op met na apen en vragen om internetvrienden GROM

20 mei 2017, 10:05, tamaraaaa
15

Hey lieve mensen, bedankt dat julie mijn zo steunen. Echt heel lief. Julie willen ook geen tanduitval, grijze haren + haaruitval. Maar zo erg bedankt voor alle lieve berichten. Liefs Eva
*dit bericht is aangepast door de moderator*

20 mei 2017, 13:05, Eva
16

ja natuurlijk aangepast maar je wilt tohc anorexia omdat je het cool vind heel veel meiden doen zo voor school missen en aandacht

21 mei 2017, 11:05, tamaraaaa
17

Lieve N, bedankt dat je dat zei dat ik een voorbeeld ben. Wat Tamara zegt is denk ik ook een beetje uit bestwil. Ik las ook haar bericht. Maar je hoeft toch geen anorexia perse te hebben. Dan ben je heel dun het kan inderdaad ook komen door jou lichaam dei het sneller kan verteren. Ik heb ook stemmetjes. Maar dan weet ik nog niet wat je bedoeld. Ik heb stemmetjes over leuke dingen. Maar ik haat mezelf niet. Anorexia hoef je niet perse te hebben om heel dun te zijn. Dat is toch niet leuk. Je hoeft geen anorexia te hebben. Niet zoveel meiden en jongens hebben anorexia 50.000 tot 90.000. Tamara hoeft niet zo te doen tegen deze lieven mensen hier, maar een beetje gelijk heeft ze. Sommige mensen willen het ook. Sommige waren inderdaad ook eerst dik. Dus zitten ze daar nog vol van. Ze hebben daar nog negatieve gedachtes over. Sommige willen inderdaad ook aandacht. Maar dan hoef je toch niet K te zijn. Die meiden zijn al zo boos en verdrietig. Met anorexia ga bijna een kwart dood. En soms ook door zelf moord. Ik poos zo nog wel wat. Liefs Eva.

24 mei 2017, 15:05, Eva
18

Sommige meiden zijn ook dun. Het kan zijn omdat ze niet veel eten lussen. Of omdat ze een spijsvertering hebben die echt niet lang duurt. Maar geloof me jij ben mooi. Ik wil gezond zijn. Ben ik ook (Tamara ik ben echt zo lang) ik ben lang voor mijn leeftijd zegt iedereen. Ik ben 12 jaar en 1.56 en weeg 46. Mijn vader is lang. En sommigen schatten zichzelf zo lang. Of hopen het. Of het is zo. Maar met een eetstoornis voel je je toch niet trots. Er zijn zoveel nare gevolgen. En je vrienden en ouders snappen je niet. Ze kunnen boos zijn. Of je een watje vinden. Ik heb ook wat verteld bij mijn verhaal: je bent gewoon mooi . En zoals Tamara het zegt heeft bijna niemand het. Er waren dikke meisjes die ook dik waren. Dus nee geen anorexia. En meisjes dei het willen. Maar dat is gek. Die meisjes zijn verdrietig over alles. Dingen die ze meemaken. (vind jij dat anorexia je verdriet uiten?)

24 mei 2017, 15:05, Eva
19

Ik ben wel lang voor een 12 jarig meisje. Maar dan geloof je me niet. Hoezo eet jij wel? Talita verteld het ook best eerlijk. Tamaraaaa heeft ook wel een beetje gelijk. Maar het kan bij je bouw horen. Heb jij 10 kilo ondergewicht en hij 3 is hte niet erger. Het gaat om hoe je je voelt. Je hebt boulimia en anorexia. Mensen hebben vooral aandacht aan anorexia. Maar boulimia is net zo erg. Sommige willen het. Maar dat is toch ook erg. Die mensen woorden niet begrepen. Die hebben ook hulp nodig. Soms is het wel je keuzen. En soms is het nep. Ik noem even de kenmerken

24 mei 2017, 15:05, Eva
20

- Je bent onzeker over jezelf 1
- Je wilt steeds minder eten 2
- Je voelt je schuldig na het eten 3
- Je kan er ook meer over parten
- meer dingen doe je
En je hebt ook gevolgen die kan je zien op het verhaal dat ik scheef: je bent gewoon mooi.

24 mei 2017, 15:05, Eva
21

Wat Tamara bedoelt is denk ik zo:
iemand kan ook zijn verdriet uiten. Ze willen soms ook zelfmoord plegen. Ze doen die gekken dingen uit verdriet. Ze noemen het toch zo. Inderdaad soms willen ze in het ziekenhuis komen. Maar ze vinden alles beter zo. Ze hebben verdriet en later ook geen zelfvertrouwen. Ze worden gepest. Of voelen zich om veel schuldig. Soms willen ze ook aandacht maar ze voelen zich heel rot. Het heet anorexia. Maar toch is het erg. Misschien nog wel erger. Maar met 1 kilo ondergewicht en de ene 4 is het niet het ergste met de 4 kilo. Het gaat om hoe je je voelt. Heel slecht dus. Daarom doen ze zo ze willen hun verdriet kwijt. Een brok in hun keel als ze eten. Het heeft t maken met: ik word gepest om.... of ja het is mijn schuld. Ze haten zichzelf of willen in het kliniek. Ook is het saai. Het is beter dan dat ene. Liefs Eva

24 mei 2017, 18:05, Eva
22

je hebt gelijk

25 mei 2017, 12:05, laura xxxxx
23

sorry voor laura bij mijn school was er ook een laura en die haat mijn

25 mei 2017, 17:05, tamaraaaa
24

en eva ook sorry ik doe soms een klein beetje gemeen maar ik verbeter mijn spling niet ik bn vandaag 15 jaar

26 mei 2017, 14:05, tamaraaaa
25

grapje ik ben op 30 mei jarig en 26 mei mijn kinderfeestje en 2 juni mijn familie party en morgen een balon 15 nu

3 jun 2017, 10:06, tamaraaaa
26

fijne verjaardag

3 jun 2017, 16:06, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.