Jaloezie in relatie

Hoi......
ik heb nu 3 jaar een relatie het gaat super goed totdat het bij mijn jaloezie aankomt.
Dit is deels ontstaan door onzekerheid ook heeft hij mijn vertrouwen een keer gekwetst.
hierdoor ben ik extra bang dat hij zich snel laat mee slepen door een ander. Dit is misschien wel 2 jaar geleden gebeurd maar ben nog al een gevoelig meisje.
ik vraag me af hoe meiden in een relatie kunnen accepteren dat hun vriend andere foto's liked van meisjes vaak zijn zij erg knap...... :( Ik word er namelijk zo onzeker van.
En er komen vooral rare gedachtes in mij op en daar kan ik soms in doordraaien. Ik vraag mij ook af hoe meiden kunnen accepteren dat hun vriend ook met andere meiden appt. Ik word namelijk helemaal paniekerig en ga huilen en raar denken..... heeft iemand tips? ben ik de enige die hier last van heeft?

2 jun 2017, Oreoijs


Reacties

plaats reactie
1

maak je geen zorgen, je bent niet de enige hoor! miss kan het zijn dat je vriendje gewoon toe is aan nieuwe vrienden, maar het kan ook zijn dat hij zijn interesse in jou verliest. maar als dat zo is is hij het niet waard om voor te vechten. ik zou het er met hem over hebben, hoe moeilijk dat ook klingt. misschien heeft hij het niet eens door dat hij jou hiermee kwetst! mijn vorige vriendje (supersukkel) zat bij mij in de klas en hij liet voor mijn ogen een 'vriendin' bij hem op schoot zitten en hij gaf me nooit een knuffel, appte me nooit, en hij deed gewoon niks aan onze relatie. anyway, ik weet zeker dat je een topmeid bent en dat hij gewoon moet realiseren dat jij speciaal bent. suc6!

4 jun 2017, 16:06, s
2

Maar mijn vriend app t niet met andere meiden. Maar omdat dat in de meeste relaties gewoon heel normaal schijnt te zijn.... ik denk dat ik dat niet aan zou kunnen. Dat ligt ook aan onzekerheid..
ik vind het lastig om te accepteren als hij een compliment geeft. Ik heb zoiets jaja het zal wel.
Of als ik zie dat hij een foto liked van een ander meisje kan ik soms zo onzeker worden dat ik begin te janken. Maar dan is t op zo n moment ook heel lastig om in je hoofd te houden dat hij zegt dat hij een toekomst met me ziet. Maar bedankt voor je tip S

5 jun 2017, 11:06, Oreoijs
3

Ik snap je helemaal, dit ligt waarschijnlijk niet aan jou, het is juist goed dat je soms jaloers bent, dan weet je dat je om hem geeft. Mijn vriendje heeft het ook wel eens over die knappe actrice en appt ook met heel veel meiden, maar dan realiseer ik me altijd 1 ding, dit moet jij ook proberen. Dan denk ik: Maar ik ben toch de leukste, hij kiest mij over al die meiden. Dat moet wat betekenen, anders had hij allang iemand anders gezocht als je niet degene was waarvan hij houd. Probeer het ook iets meer los te laten, geef elkaar wat meer ruimte om te ademen. Het komt vast goed. Je bent niet de enige die hier last van heeft, ik ben ook vaak genoeg onzeker
xx happy girl x

7 jun 2017, 20:06, happy girl x
4

jaloersie in een relatie is een goed teken

9 jul 2017, 11:07, kuifje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.