Is ze wel echt mijn vriendin

Toen ik 5jaar geleden begon met dansen was er een meisje die mijn beste vriendin was geworden.
Toen ze dit jaar haar verjaardagsfeest je deed stuurde ik haar een bericht dat ik niet thuis was.
Het was een feestje in het zwembad ik kon niet komen omdat ik toen ongesteld was.
Mijn moeder belde toen naar haar omsat het niet waar was maar mijn moeder wist niet dat ik ongesteld was en ik had het haar pas de volgende dag verteld.
Sindsdien praten we nog maar eerder alsof we boos zijn op elkaar.
Ze vertelde me woensdag dat ze wou stoppen met dansen omdat ze het niet meer leuk vond.
Ik vertelde het natuurlijk aan mijn moeder.
Tien ze vandaag belde naar de moeder van die vriendin zei ze dat het niet waar was dat ze wou stoppen.
Zou ze het gewoon gezegd hebben omdat ze wist dat ik het zou vertellen aan mijn moeder en dat ze boos zou zijn.
Is ze wel echt mijn vriendin en ik durf haar niet te vertellen dat ik ongesteld was.
Help me plssss

2 apr 2017, Randommeisje


Reacties

plaats reactie
1

Beste @Randommeisje,

Ja vriendinnen, meidengedoe, ongesteld, feestjes... Af en toe is het zeker niet makkelijk. Maar je moet het met elkaar gewoon uitspreken. Nu zit je in elkaars irritatie. Waardoor je elkaar irritant vindt en pijnlijke puntjes bij de andere gaat be na drukken. Wat trouwens niet eens perse hoeft. Maar soms is het gewoon het gevoel. Wat je dan over iemand hebt wat niet geheel positief is.

Als jullie echte vriendinnen zijn praten jullie het gewoon uit. Stel voor om samen een keer een avondje bij een van jullie thuis een film avondje te houden met allemaal lekkere dingen. En praat het uit.
En waarom zou je het niet vertellen dat je ongesteld was? Iedereen wordt ongesteld! Zij dus ook!
En ofcourse dingen uitspelen doet iedereen wel eens ( bijvoorbeeld bij het dansen ). Dat hoort ook geheel bij het elkaar uittesten en elkaar irriteren.

Ik hoop dat jullie snel weer vriendinnen zullen zijn!

X Sterre

2 apr 2017, 22:04, sterre
2

Ongesteld zijn is toch geen reden om niet te zwemmen... :-) Even een tampon indoen, bikini aan en zwemmen maar!
Snap niet dat Je daarvoor niet naar dat feestje ging...

26 apr 2017, 14:04, Sarah

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.