Is het slecht om tegenwoordig nog maagd te zijn?

Hey, ik ben een meisje van 14 en ik ben nog maagd. Ik ken veel meisjes van mijn leeftijd Of zelfs jonger die ontmaagd zijn. Soms voel ik me kut dat ik nog maagd ben, en het voelt dat ik abnormaal ben. Het lijkt ook net dat bijna iedereen op dit website ontmaagd is op zijn 13e ofz. Blijkbaar willen jongens tegenwoordig ook meisjes met ervaring. Zijn er ook meisjes/ jongens die nog maagd zijn?, en voor de jongens, zouden jullie een maagd meisje als vriendin hebben?

11 dec 2019, No police


Reacties

plaats reactie
1

Dit is één en al quatsch. 14 is jong. Té jong vind ik, voor seks. En bovendien: dat is niet waar wat je zegt, het is namelijk niet zo dat de meesten al zijn ontmaagd. Misschien bij jou in de buurt, maar zeker niet overal in heel Nederland (en de wereld).

11 dec 2019, 22:12, Katy
2

Heey,

Het lijkt misschien alsof mensen steeds eerder ontmaagd worden, maar dat is dus eigenlijk helemaal niet waar, het wordt juist steeds later. De gemiddelde leeftijd in Nederland ligt op dit moment rond de 17,5. Ook als je over de 17,5 bent is het niet erg om maagd te zijn, de helft is namelijk later ;)

11 dec 2019, 23:12, minitje
3

En dan heb je nog mensen die stoer mee praten dat ze ontmaagd zijn maar dat niet zijn

12 dec 2019, 08:12, Bikinigek
4

Ja ik ben 13 en nog maagd ( klinkt logisch want vanaf 16 is het pas legaal om sex te hebben)

12 dec 2019, 20:12, Je moet 16 zijn
5

Hoi,
Iedereen met ik vind dit te vroeg of laat??? Doe wanneer je het wil. ***
Niks is bewezen over gemiddelden. Dat concludeert. Je moet je niks van anderen aantrekken, doe wanneer jij het wil!❤️
*** dit bericht is aangepast door de moderator

13 dec 2019, 08:12, Lisaaaaax

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.