Is het raar als een 15-jarige meisje speelgoed koopt?

Hey, ik ben 15 jaar oud en ik vind dierenknuffels heel erg schattig. Af en toe ga ik langs een speelgoedwinkel en koop ik ze met mijn eigen geld . Ik merk op dat de medewerkers me heel vreemd aankijken of mij vooral in de gaten houden, ik voel me zo oncomfortabel daardoor, hierdoor ben ik bang om in een speelgoedwinkel te winkelen. Is het zo vreemd dat een tiener rond mij leeftijd nog speelgoed koopt? Zo ja, zouden jullie iemand ervoor beoordelen?

28 apr 2020, rodney


Reacties

plaats reactie
1

Hai. Effe mij verhaal
Ik ben 12 btw. Was met me moeder in de ikea, zag zo'n grote olifant. Heb hem toen gekocht iedereen keek me zo raar aan als of ik een eenhoorn ofzo was. Maar heb me erover heen gezet en gebruik heb nog steeds als kussen.
Ik vind het niet raar. Ieder zijn eigen ding zal me oma zeggen. Als jij er blij van wordt, waarom niet. En als je je nou echt schaamt kan je het laten in pakken en zeggen dat het bv boor je nichtje is
Liefs

29 apr 2020, 01:04, D.💞
2

Hi!
Nee joh niets geks aan :) Ook ik koop nog wel eens speelgoed. Mijn vriend(23) en ik(21) kopen elk jaar rond kerst "kinder"speelgoed om mee te spelen in de kerstvakantie. Denk aan die funmaïs, beetje lego of van dat gekke klei. We vermaken ons er enorm mee!
Ik voel me nooit gek aangekeken, ook niet toen ik jonger was. De mensen in de winkel weten toch niet waarom ik het koop. Misschien is het wel voor mijn nichtje? Of misschien is het wel voor mezelf en maakt het me geen zak uit wat ze denken. En raad eens, het maakt de verkopers echt geen zak uit. Mijn nichtje is verkoper geweest bij een speelgoed winkel, ik heb een keer gevraagd of ze eigenlijk wel eens kijkt wie wat koopt en daar een mening over vormt. Volgens haar kon het dr aan dr kont roesten, als ze maar betaald kreeg. Ze wist 9/10 x niet eens te vertellen hoe de klant die net vertrokken was eruit zag haha.
Wat wel het geval is, is dat zodra jij het gevoel heb dat je wat raars doet en je denkt dat andere je gek aankijken. Je dit ook zal zien, iedereen die je aankijkt omdat ze voorbij lopen (het is menselijk om iemand aan te kijken) kijkt voor jouw gevoel raar. Dit is 100% noraal :)
Dus nee ik zou niemand erop beoordelen en ik denk dat de meeste mensen dit ook niet doen. Gewoon de winkel in stappen.

29 apr 2020, 09:04, Auriana
3

Hey!
Dit is niet gek en maak je er geen zorgen om!
Ik ben 21 en slaap met 3 knuffels. Ik neem ze ook gewoon mee op vakantie enzo en naar mn vrienden als ik daar slaap. Ik zeg gewoon heel serieus dat ik niet zonder ze kan en vertel hoe ze heten enzo en dat ik van ze hou. Dan accepteren ze het gelijk ipv grapjes er over maken. Ook heb ik een vriend en hij slaapt ook met een knuffel. We sturen elke avond selfies naar elkaar als we in bed liggen met onze knuffels.
Mensen mogen dat best raar vinden maar ik voel me hier gewoon goed bij dus het maakt me helemaal niks uit wat andere hiervan vinden. Dit is gewoon hoe ik ben :)

6 mei 2020, 23:05, Knuffellover
4

Dat is helemaal niet raar ik ben zelf ook 15 en ik koop soms speelgoed figuren hoef niet te zorg maken mensen

27 aug 2020, 18:08, Mirga
5

Gewoon laten inpakken als kadootje

28 aug 2020, 00:08, Bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.