Is dit fout?

Hai ik ben een meisje van 10 en ik aai vaak over mijn poesje en dat geeft een heel lekker gevoel. ik vinger ook wel is maar wel voorzichtig want ik ben bang dat mijn ouders me betrappen. Ik vind mezelf nog best jong voor dit soort dingen. Ik vraag me af of jullie dit ook wel is doen en met wat enzo maar is dit fout voor mijn leeftijd? Ik schaam me er soms wel voor groetjes

22 jul 2022, gwooniemand


Reacties

plaats reactie
1

Hoi gwooniemand

Doe het gewoon op je slaapkamer als je naar bed bent gegaan. Neem aan dat ze dan niet zomaar binnen komen.
Ja, ik doe het ook wel eens maar ook m'n vriendin als we op de bank hangen. Gewoon voor het opgewonden gevoel. Lekker onder een dekentje
Je kunt ook eerst douchen en dan met een badjas aan aan je bureau gaan zitten. Dan zeg je dat je eerst goed op wilde drogen.
Je kunt echt heel veel gebruiken. Veertjes, banaan, komkommer, wortel, lolly, electrische tandenborstel.
Maar ook de douchekop of een vibrator. Je leert je lichaam vanzelf wat het lekker vindt

22 jul 2022, 20:07, Lotte435
2

Hee Lotte435 bedankt voor je reactie en tips :) ik zal het is proberen dankjewel

22 jul 2022, 22:07, gwooniemand

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer