Is dit eetschema wel goed?

Hayy, ik ben een meisje van 13 en ik ben 1.69 m groot en weeg nu op dit moment 54kg , 2 weken geleden woog ik nog 60kg maar dat heb ik er door hardlopen, koekjes te ontwijken, en veel water drinken eraf gekregen.
Ik vroeg me dus af of mijn eetschema goed is?

S'Ochtends:
1 boterham met chocopasta
meestal 1 glas water

S'middags; precies hetzelfde maar dan 33cl water, je weet wel zo een klein flesje water.

Als ik thuis ben (4uur 20)
eet ik tot we gaan eten (6uur) meestal een appel of een wafeltje en meestal drink ik weer water, ik ben gewend om heel veel water te drinken ja.

S'avonds, 1 bord van wat mijn ouders maken als eten en 1 glas cola .

Van 6.30 tot dat ik ga slapen (11.40) drink ik meestal 1 L water om te zorgen dat ik verder geen hongerbuien meer krijg omdat het anders zo laat niet meer goed verteerd.

Denken jullie dat dit goed is?

X- Htr

18 mei 2016, Htr


Reacties

plaats reactie
1

Hoe ben je ooit 6 kilo afgevallen in 2 weken?

19 mei 2016, 17:05, kers
2

normaal at ik de hele dag door maar als je dat ineens van de ene op de andere dag niet meer doet kan het helpen + ik ben gaan hardlopen

19 mei 2016, 20:05, Htr
3

Aha. Nou ik probeer al 5 jaar af te vallen maar het is nog nooit gelukt en ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Want ik eet al niet echt heel veel dus dat kan ook niet minder ofzo...

19 mei 2016, 20:05, kers

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.