Is dit eetschema oke?

Ik heb een vraagje, de laatste tijd wordt ik veel aangesproken met "wat eet je veel en vreetzak"
Zou iemand een erlijke reactie willen geven of het goed is?

Ochtend , 2 boterhammen met chocopasta, 2 glazen volle melk

Ochtend tussen doortje: 4 digestive koekje met chocola, koop dan ook nog een suikerwafel of broodje kip met chili. Blikje cola light

Middag: 4 boterhammen met kaas, 3 koekjes, 2 pakjes volle melk.

Middag tussendoortje: chips met 0.5l glas fris (eet savonds meestal ook nog chips dus eet ongeveer 1 zak per dag. Soms nog wat koekjes

Avond eten: maandag, pasta met tomaten saus, schep meestal drie keer op( hou van pasta
Dinsdag, aardappel met vlees en groente, schep 3 keer op( heb meestal kaassaus erbij is exht lekker)
Woensdag, zelfde als dinsdag
Donderdag, pizza eet er meestal 2
Vrijdag, aziatisch schep meestal drie keer op
Zaterdag, friet met 3 snacks naar keuze
Zondag, pannekoeken, eet er meestal 8 ofzo

Avond tussendoortje: chips, groot gals fris, geen cola want dan slaap ik niet, of eet 5 knackebrodjes met kaas

Is dit goed?
Ben meisje van 15 btw

31 jan 2016, Eetikwelgoed??


Reacties

plaats reactie
1

nouw ik zie dat je geen fruit eet maar in plaats daarvan eet jij iets anders probeer 200 gram groente en fruit te eten per dag voor de juiste vitaminen en probeer met mate chips te eten( in frisdrank er zit ook veel suiker in . ) en probeer 3 hoofdmaaltijden te eten en maar 3 tussendoortjes meer tussendoortjes is ongezond en probeer maar om de 2 uur iets te eten . en wat weeg je eigenlijk ? en hoe lang ben je want dan kan je eigen bmi berekenen op 99 gram of op het voedingscentrum dan weet je of je te zwaar bent . succes ermee groetjes juliatje.

31 jan 2016, 16:01, juliatje.
2

Ben 1.68m en weeg 66kg

31 jan 2016, 19:01, Eetikwelgoed?
3

Jij eet best wel veel ik zou wat gezonder gaan eten

31 jan 2016, 19:01, U
4

Je eet best veel. MAAR zolang je niet aankomt is het geen probleem. Je BMI is goed. Je verbranding zal wel hoog zijn bofkont. Ik raad je wel aan gezonder te gaan eten. Maar op zich hoef je je geen zorgen te maken.

1 feb 2016, 10:02, Crocro
5

Je eet veel en veel ongezonde dingen.... Ik zou andere tussendoortjes gaan eten..... Xx

21 apr 2016, 21:04, Heeii.ik.wil.anoniem.blijven
6

Ik zou proberen om je tussendoortjes te verruilen voor fruit: appels, bananen (1 per dag), druiven, ananas etc. Je kan ook fruitsalade maken. (= lekker en gezond). Ook zou ik proberen om iets anders te drinken dan frisdrank, omdat daar veel suiker in zit. Maar je bent niet te dik! Dus.... het is niet erg als je veel eet. Bovendien kan het zijn dat je ook gewoon aan t groeien bent!

23 apr 2016, 10:04, XxX
7

Hey, ik wil niet gemeen zijn ofzo, maar met de BMI meter van het voedselcentrum heb je, als je nog 2 kg aankomt, overgewicht. Verder eet je geen fruit, 7 koekjes op EEN dag als je in de avond geen koekjes eet. EEN grote zak chips per dag. In de OCHTEND drink je cola..., eet je 4 chocolade koekjes en eet je er dan ook nog een broodje of een SUIKERwafel bij...
Je drinkt ook nog ong. 4 glazen VOLLE melk per dag...
En in de avond eet je VIJFFFFF crackers met kaas😨😨😨
Schept DRIE borden met eten op, eet TWEE van die grote pizza's, eet ACHT pannenkoeken, eet DRIE snacks bij de friet (dit niet per dag natuurlijk)
Holyshhhhh.....wat jij op EEN dag eet, is het DRIEDUBBELE van wat ik op EEN dag eet. Echt niet gemeen bedoeld hoor.
Wordt je niet misselijk ofzo???

Ik eet op EEN dag echt veel minder.

Ontbijt: 1/2 boterhammen, meestal met 1 met zoet en 1 met hartig. 1 beker halfvolle melk.

Tussendoortje ochtend: 1 fruitstuk, is vaak wisselend. 1 halve fles aanmaaklimonade (dun laagje siroop + water), 1 halve fles is hetzelfde als 1 beker.

Lunch: 2 boterhammen, meestal 1 met zoet en 1 met hartig. 1 halve fles aanmaaklimonade.

Tussendoortje middag: Een snoepje, wisselend, meestal zo'n klein zakje Haribo of een lolly ofzo. 1 beker aanmaaklimonade.

Avondeten: Wisselend, meestal vlees, groente en aardappelen (op zondag altijd friet, ik mag dan 1 snack), ik schep meestal 2 keer op, HEEL soms 3 keer. 2/3/4 bekers water.

En dat was het! Vergelijk het maar eens...

Het avondeten is meestal wisselend, behalve op zondag dus.

TIPS: -MEER FRUIT ETEN, MINSTENS 1 STUK PER DAG
-MEER SPORTEN MISSCHIEN???
-ECHT VEEL MINDER SNOEPEN, DOE DIE KOEKJES
WEG, DIE ZAK CHIPS, DIE FRISDRANK IN DE
OCHTEND.
-PROBEER OOK EFFE WAT MINDER TE ETEN IN DE
AVOND.
-5 CRACKERS OP 1 AVOND IS WEL ERG VEEL,
PROBEER OOK DAT WEG TE LATEN.
-DIE BOTERHAMMEN MET CHOCOPASTA MISSCHIEN
RUILEN VOOR HARTIG OFZO???

Succes hè, met minder eten!!! Ik hoop dat het heeft geholpen!

Groetjes van cool

28 apr 2016, 21:04, cool
8

Ik vraag me ook af of mijn eenpartijstelsel teveel is:
Ontbijt:3 boterhammen zonder beleg, glas tomatensap
Tussendoor:4 dropjes en cola-light
Middag:3sneden brood zonder beleg , cola-light
Tussendoor:yoghurt
Avond: groente en vlees of vegetarische en Vruchtenkwark
Tussendoor:3 volkorenbrood beschuiten en yoghurt en cola-light

3 mei 2016, 10:05, Simbo
9

je doet te overdreven ik weet dat je niet echt dit eet als je t doet zet je t niet online dus beter zeg je waarheid zodat wij aan nuttige dingen onze tijd kunnen besteden ;)

4 mei 2016, 22:05, forbidden angel
10

Dit is niet normaal... Dit kan niemand op op een dag..
En wtf 3 keer opscheppen / 8 pannenkoeken?
Dit slast nergens op, ga ergens anders heen met dit fake gedoe

En als t toch echt is: je eet veeeeeeeeeeeeel te veel

15 mei 2016, 14:05, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.