is dit een probleem

hoi, ik eet de laatste tijd veel stiekem. ik zeg dat ik niks wil eten. na mijn 3 stukken chocolade sport ik ook wat of bezoek site;s voor dunnen mensen ik ben ook afgevallen. nu weeg ik 40 ik ben 13 en 1.61 best lang dus. maar nu eet ik echt 3 chocolade repen. is dat veel en soms ook een brownie of stengels of chips. echt ik weet niet of ik een eetstoornis heb. heb ik boulima en is het veel. ik weeg 40 en ben 1.61 erg dun. maar toch wil ik dunner zijn

8 jul 2017, lauraxxx


Reacties

plaats reactie
1

1,61 is niet lang, ik zou andere topics opzoeken daar worden goede tips gegeven! Idk of je boulimia hebt...

8 jul 2017, 20:07, Xx
2

Als jij 3 kilo aankomt heb jij weer een gezond gewicht voor jouw lengte en leeftijd.
1. Je moet dus niet afvallen maar aankomen
2. Probeer dat wel gezond te doen dus ik zou zeggen laat de chocolade liggen en eet wat meer maar dan gezond.
3. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik geloof dat je bij boulimia eethuizen moet hebben die je vervolgens er ook weer uitkotst dus als je dat niet doet heb je denk ik geen boulimia (dat wil nog niet zeggen dat jij geen eetstoornis hebt!)

9 jul 2017, 09:07, Roos2.0
3

hey sorry ik heb veel problemen maar ik wil geen verwend prinsesje zijn alleen maar omdat k du n wil zijn mijn ouders zijn er ook nog maar ik kan het niet los laten

11 jul 2017, 21:07, laura πŸ•πŸ©πŸͺ🐢🍟🎁

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.