Is de grijze jager lezen raar ofzo?!

Halloo, misschien kennen jullie het boek wel iniedergeval ik ben er Verslaafd aan. Het heet de grijze jager, heeft 13 delen. Ben nu bij deel 9 en ben in januari begonnen. Mijn vrienden zeggen dat dit niet meer gezond is en noemen me ook boekenwurm en nerd enzo. Ik vind alleen dat dat boek niet zo nerderig is en dst begrijpen ze niet het is zelfs zo erg dat ze me nu gaan buitensluiten als ze naar buiten gaan en zeggen dan als ik er naar vraag waarom. Zeggen ze dat ik beter kan gaan lezen omdat niemand dan last van me heeft. Kan iemand uitleggen waarom ze zo doen en hoe ik er mee om moet gaan?

Dankjewel

25 aug 2016, Thijs


Reacties

plaats reactie
1

Hallo,

Ten eerste lezen is niet raar. Of het nou kinderboeken zijn of niet. Ik zit al 2 jaar in de fandom wereld en mensen steunen elkaar hier. De grijze jager is al helemaal niet alleen een kinderboek. Als je van lezen houdt moet je het lekker veel doen! Dat je vrienden zo doen is niet normaal gedrag wat zij vertonen. Ik zal het als ik jou was tegen ze vertellen dat je het niet leuk vind dat ze je buitensluiten. Iedereen mag een hobby hebben.

25 aug 2016, 23:08, MickeyMouse
2

Srry maar dat zijn geen vrienden

8 nov 2016, 21:11, *
3

Hoi
lezen is leuk!!!!!!😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹

9 nov 2016, 17:11, Jevana
4

Ik vind het helemaal niet raar. Boeken lezen is juist goed, dus trek het je maar niet aan. Doe gewoon wat je leuk vind en als zij echt om je geven, dan accepteren ze het maar.
En er zijn wel meer mensen die heel snel lezen, ik heb een keer een boek van duizend woorden in anderhalve dag gelezen, dus volgens mij valt het nog wel mee.

17 mei 2017, 10:05, S
5

ik heb de grijze jager ook helemaal uitgelezen (alle delen)
Ik hou ervan om te lezen, ik vind het zelfs leuker dan tv kijken. Mij noemen ze ook boekenwurm en hoewel dat ook wel een beetje zo is trek ik het me niet zo aan.

Er is niets mis met boeken lezen, het is zelfs goed voor je woordenschat enz. ik zou gewoon doorgaan met lezen! ;-)

18 mei 2017, 20:05, gewoon en boeken liefhebber

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.