iPhone advies

Hallo,

Ik heb momenteel een iPhone 8, en er past iets van 64 Gigabite op, en ik heb nu iets van 10 apps die ik veel gebruik, en 20.800 foto’s, erg veel dus. Ik ben ontwerp veel producten en kledingstukken, ik organiseer leuke activiteiten, ik ben op zoek naar waar ik wil wonen, studeer rechten en ik ben fotograaf, dat allemaal vandaar zoveel foto’s.

Mijn iPhone 8 viel een keer in bad maar er gebeurde gelukkig niks geks en ik kon hem diezelfde avond nog opladen, zonder problemen.

Wat ik dus graag zou willen is een telefoon waar veel foto’s en apps op passen, die onder water kan filmen en gewoon een goeie haha.

Wat zijn de verschillen tussen deze iPhones?

iPhone 10
iPhone 11
iPhone 12
iPhone 13

Ik zou dus graag willen weten wat de verschillen en verbeterde of juist verslechterde functies zijn en of het allemaal heel veel beter is en of je verschil merkt.

iPhones hebben een lage batterijduur, en zeker als je bijna 21.000 foto’s hebt denk ik, die van mij is binnen 1 uur en soms met geluk 2 uur al leeg.

Ik wil graag jullie ervaringen horen, liever ervaringen dan verkooppraatjes haha.

25 sep 2021, 🌋


Reacties

plaats reactie
1

Iphone 11 pro en nieuwer hebben betere camera’s, Iphone 12 pro en nieuwer lidar sensors. Maar ik zal je aanraden om de 13 pro te nemen, aangezien de batterij van die is veel beter dan de anderen. Ook is zijn camera verbeterd, en de 5G kwaliteit is beter. Dus mijn advies neem de 13 pro, die heeft ook nog opslag variaties tot 1 TB(1000 GB).

25 sep 2021, 19:09, D
2

Je krijgt wel meer voor je geld als je voor een 11 of 12 gaat. Zijn allebei nog super goede telefoons en dat voor meer dan 100 euro minder.
Ik denk ook zeker dat je in het dagelijks gebruik de verbeteringen niet heel erg gaat merken, alleen als je er echt op gaat letten.
Mijn advies is ga voor de 12 pro max. Die is een stuk betaalbaarder dan de 13 pro max en is bijna net zo goed. Er wordt ook vaak gezegd dat je beter voor een telefoon van een generatie ouder kan gaan, vanwege de minimale verbeteringen maar een relatief groot prijsverschil.

25 sep 2021, 19:09, :D

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.