Intimiteit als je wat voller bent

Zijn er hier mensen die ook wat voller zijn en dat lastig vinden als ze intiem zijn of zichzelf bevredigen omdat je lichaam in de weg zit of omdat je vriend of vriendin hier moeite mee heeft?

Mijn vriendin en ik worstelen er steeds vaker mee dat mijn lichaam in de weg zit en ik merk ook zelf dat ik zelf niet overal even makkelijk bij kom. Mijn vriendin weet wat er speelt en hoe het komt dat ik zo dik ben maar is wel heel eerlijk dat ze dat ook steeds vaker wel vervelend vindt.

We worden creatief, gebruiken speeltjes maar bepaalde manieren van knuffelen zijn lastig.

Zijn er mensen die dit herkennen en zo ja, hebben jullie misschien tips.

Ik hoop dat het topic zonder te triggerende of vunzige dingen of dingen waarom een moderator het zou sluiten gebruikt kan worden.

Alvast bedankt voor jullie reactie

30 jan 2022, Lotte


Reacties

plaats reactie
1

Tikte te snel door. Geschreven door Lotte435

30 jan 2022, 04:01, Lotte435
2

Ik heb tegenwoordig ook steeds meer moeite om overal bij te komen. Wat ik wel merk is dat andere plekken op mijn lichaam (bv. navel) mij ook sensueel genot kunnen opleveren. Ik ben zelf single, maar kan me inderdaad wel voorstellen dat intimiteit met iemand anders lastiger gaat.
Wat ik persoonlijk doe is meer die alternatieve plekken benutten en wat meer rekken om wat leniger te worden zodat ik beter overal bij kan komen.

31 jan 2022, 12:01, chantalx
3

Thnx voor je reactie Chantal. Wij gebruiken vaak een vibrator maar ook wat je hier veel leest dat meisjes een knuffel gebruiken, zo kunnen wij bij elkaar zitten maar dan met vibrator er tussen. Alleen zit de onderkant van m'n buik en binnenkant van m'n bovenbenen vaak in de weg.
Zelf gebruik ik 2 kussens waar ik met m'n buik een soort van op lig en dan lukt het nog net maar ik merk dat het moeilijker is.

1 feb 2022, 00:02, Lotte435
4

Ik moet zeggen dat dat ik daar zelf niet heel veel last van heb misschien ook makkelijker als man ik heb zelf dan "normaal" gewicht en vriendin was dan rond de 140 kg bij missionaris verder niet een probleem, wel met de benen omhoog dat is best wel zwaar en dan helpt een kussen onder heel erg. Zij boven is voor haar ook best wel zwaar en kom je er niet makkelijk meer tussen en dan help ik met mij benen omhoog, en we hebben best hoog bed dat gebruiken we dan ook omdat ik langer ben.

1 feb 2022, 23:02, Thomas
5

hoi lotte435
ik heb wel, wat moeite om een tampon in te brengen, en me zelf te vingeren, me buik zit wel eens in de weg.. of me armen zijn te kort...

2 feb 2022, 05:02, kim
6

Bedankt voor serieuze reacties!

@kim ik gebruik een cupje en die breng ik zittend op de wc in. Daar ben ik inmiddels wel handig in geworden

2 feb 2022, 19:02, Lotte435
7

Ik ervaar het vooral als onhandig dat mijn clitoris best "verstopt" zit omdat het allemaal ook daar beneden wat voller is. Zelfs met een vibrator moeilijk een juiste modus te vinden om genot ervan te hebben. Daarnaast zijn door mijn gewicht ook mijn borsten zeer fors en zitten ze vaak in de weg. Ervaren meer dames dat hier, dat naast hun buik hun borsten in de weg zitten?

7 feb 2022, 05:02, Debby
8

@Kim en @Debby hoeveel overgewicht hebben jullie?

7 feb 2022, 19:02, Tukker
9

Hoi Debby,

Bedankt voor je reactie. Ik heb wel volle/grite borsten maar we hebben er niet echt last van dat ze in de weg zitten. Kleiner zou handiger zijn maar hier is het echt meer mijn buik en bovenbenen.

Ben jij veel te zwaar? Welke bh maat heb jij?
Het kan natuurlijk ook aan je bouw liggen. De een heeft wat meer vet op de ene en de ander meer op de andere plek

8 feb 2022, 07:02, Lotte435
10

@Lotte435

Ik heb een G-cup.
Klaarblijkelijk zit het bij mij gewoonweg op alle vlakken nogal in de weg. :-(

11 feb 2022, 18:02, Debby
11

Hoi Debby,

Wat vervelend dat je er zo'n last van hebt. Ik heb zelf maar 105E dus qua cup iets kleiner.

Wat zegt jouw partner er van? Vindt die het vervelend of maakt het hem/haar niet zoveel uit?

Ben je te zwaar door een eetstoornis en zo ja heb je daar hulp bij?
Ik heb binnenkort een keer een gesprek en dan gaat m'n vriendin mee. Heb jij dat ook met je partner?

12 feb 2022, 00:02, Lotte435

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer