Intiem onderzoek

Ik moet me binnenkort intiem laten onderzoeken bij mijn huisarts. Dat vind ik behoorlijk creepy toch wel, om zo met mijn benen gespreid me van onderen te moeten laten onderzoeken. Hij zal het vast netjes en professioneel doen, maar toch vind ik het echt wel een dingetje, mijn vagina te moeten tonen. Erger, hij zal er met een speculum ingaan, onvermijdelijk, en wellicht ook met een of twee vingers. Ik snap best dat dat onderzoek gewoon moet, maar het idee dat ik zo geopend me moet laten zien, niet fijn. Ik zal me netjes scheren kort ervoor (scheer me sowieso geregeld) maar pff, dat hij dan mijn schaamlippen gaat spreiden, me echt tot in detail gaat bekijken, voelt toch best wel heftig. Ik ben intussen bang dat ik dan ook zichtbaar nattig zal zijn, zo werkt het nu eenmaal, dat ik nat wordt als ik eraan denk dat ik me intiem ga laten zien. Ben trouwens altijd best snel heel nat toch wel (vinden jongens meestal niet erg ;-). Ik ben benieuwd naar ervaringen van meiden die wel eens een inwendig onderzoek hebben gehad al. Hoe ging het, was je nat of viel dat wel mee, en of het onderzoek pijnlijk of gevoelig was?

8 nov 2020, foxy

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.