Internet vriendin ontmoeten of toch niet?

Hey allemaal,

Ik heb al 1 jaar contact met een meisje op internet, ik zou haar heel graag willen ontmoeten! Maar het probleem is.. Ze woont 180 km bij mij vandaan en mijn ouders denken dat ik geen contact meer met haar heb (moest de app wissen toen ze er achter kwamen)

Ik wil haar zo graag een keer ontmoeten, maar ik vindt het ook zo eng, je hoort soms van die gekke verhalen😰 + wat als mijn ouders er achter komen?!

Heeft iemand tips of ik het wel of niet moet doen? En hoe ik daar moet komen (mijn ov wordt betaalt door mn ouderzeals ze zien dat er geld is afgeschreven heb ik een probleem!)

Xxx Eelke

29 apr 2018, Eelke


Reacties

plaats reactie
1

Misschien moet je eerst FaceTimen? Dan weet je hoe ze er uit ziet. Vertel je ouders dat je al oud genoeg bent om je eigen keuzes te maken. Veel geluk!

29 apr 2018, 12:04, Shining star
2

Ik heb een vriendinnengroepje die ik via internet ken maar wij zaten daarvoor al veel op snapchat met elkaar. De jongste bij ons is 16 en de oudste 20 dus dat speelt misschien ook wel mee

1 mei 2018, 22:05, Lau

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.