Instagram nemenn?

Hee, ik ben n meisje 15 jaar. Ik heb geen instagram en iedereen is eigelijk altijd best wel ja verbaast als je dat niet hebt, dan ben je echt wel een beetje zo’n sukkeltje ofzo die geen insta heeft. Ik ben daar dus wel een beetje klaar mee zeg maar, dus wil ik insta nemen. Maaja ik heb zegmaar niet egt vrienden fso, wel gwn klasgenoten wat kinderen uit de buurt die ik zou kunnen volgen, maar dan ben ik weer zo iemand met nog geen 100 volgers. Ik weet ook zeg maar niet hoe ik die mensen mij laat volgen?. Moet ik dsn hun volgen en dan volgen zei mij terug? Of moet ik gewoon vragen van wil je me volgen ofzo. Ik vind het trouwens ook een beetje raar als je dan nog maar 10 volgers hebt en dan moet zeg maar soort vn mensen bedenken die jou kunnen volgen die je kent zegmaar en dat je maar 10 volgers hebt. Das gwn een beetje raar ofzo tog. De meeste meisjes die ik ken hebben allenmaal al insta sinds groep 7 ofzo dus die hebben soms ook wel 1000 volgers, en als je dan net insta neem als 10 jarige is het niet raar als je bog geen 100 volgers hebt. Ik weet dus gewoon niet echt of ik nou insta zal nemen en ben ook een beetje bang wat mensen van me denken als ik zo weinig volgers heb, en dat ik hun opeens een volgverzoek stuur.... somebody help me.❤️😱😕

8 mrt 2019, Lara


Reacties

plaats reactie
1

Ik raad het zeer af dat je insta moet nemen doordat het puur een beetje druk van anderen is.Het beste is gewoon je eigen identiteit hebben,want zo moeten mensen je zien en niet anders.Veel gebruikers van 14 tot 24 van Instagram krijgen te maken met gevoelens van angst of tekortkomingen. Dat blijkt uit onderzoek van de Society for Public Health en de Young Health Movement onder een groep van rond de 1500 jongeren tussen de 14 en 24 jaar.Dus ja zo goed is het ook weer niet.Als er nog steeds aan twijfeld dan kan je de voordelen en nadelen afwegen.Succes zeg maar als je meer advies wilt

8 mrt 2019, 21:03, juliatje.
2

Juliatje heb jij ook geen instagram dan

8 mrt 2019, 21:03, Lara
3

Ik heb geen insta al heeft me hele klas het en zitten sommige te zeuren dat ik het moet nemen.Veder als je echt een goed acount wil hebben ben je wel bezig.(want sommige in me klas besteede er veel tijd aan) En daar heb ik gewoon geen zin in en ook gunt Instagram je niet echt privacy en daarom heb ik het niet.

9 mrt 2019, 07:03, juliatje.
4

Ik herken dit zo erg, ik heb namelijk ook geen insta. En altijd dat gezeik rond andere mensen , van waarom heb je geen insta of neem insta het is super leuk enzo.

Ik negeer het altijd en blijf gewoon de dingen doen die ik zelf wil, en niet wat andere van mij willen.

9 mrt 2019, 10:03, Stresskop
5

Goed van je stresskop

9 mrt 2019, 11:03, juliatje.
6

Heyy
Waarom hebben jullie eigenlijk een instagram?
Btw op 7 jaar hebben kinderen vaak al een telefoon en ik was er best laat mee, **, ik doe ook wat ik wil.
Maar ik heb ook geen Facebook ect, wel Instagram.
❤️❤️❤️

** Dit bericht is aangepast door de moderator.

10 mrt 2019, 18:03, Eva 🥬
7

Ik heb egt precies helenmaal uitgelegd wrm k het niet heb eva😂❤️

15 mrt 2019, 13:03, Lara
8

Hoi,
je hoeft toch niet per se 100 of meer volgers te hebben? Juist niet zou ik zelfs zeggen! Ik volg alleen mijn vrienden of mensen die ik waardeer (en meme's natuurlijk). Je moet niet elk volgverzoek klakkeloos aannemen, dat slaat nergens op en het boeit ook niemand hoeveel volgers je hebt.

24 mrt 2019, 19:03, Fenn💕
9

Hoi Lara!

Het belangrijkste is wat je zelf wilt, dus neem niet door anderen instagram! En het is niet erg als je maar 10 volgers hebt, als je het maar leuk vindt op insta! Als je zeker wilt dat je het wilt, kan ik je wel een paar tips geven. Ik vindt het wel een beetje raar om te geven, want het is niet erg als je weinig volgers heb!

Tip 1.
Als je echt meer volgers wil, raad ik je ten eerste nep volgers af. Vaak werkt dit ook niet en wordt je door internet in de maling genomen.

Tip 2.
Je kunt mensen volgen van je eigen school, en meestal volgen ze je ook gewoon terug! Zelf heb ik dit ook!

Ik hoop dat je hier wat aan had!

Xxx

1 mei 2019, 19:05, hallohallo!
10

Als je zelf geen instagram wilt, niet doen.
Wil je het wel, doe het wel. Het is best simpel weetje.
"Jongeren voelen druk door sociale media", zijn jongeren die zich druk maken om alles, heel beïnvloedbaar zijn en, most importantly, waarde geven aan status.
Mij boeien beroemdheden mij nooit, of reclames, of merken, etc.
Ik heb nooit meer druk gevoeld van sociale media dan van het echte leven.
En als je hier problemen mee ervaart, ligt het probleem echt meer bij jou omdat je er gevoelig voor bent.

Maar als je gevoelig bent door groepsdruk, raad ik je het af. Dan lijk je me gevoelig voor alles really.
Stel jezelf gewoon de vraag of je het wilt.

6 mei 2019, 00:05, Pietje Amseloup
11

Ik heb wel insta, maar ik gebruik het voor mijn hobbies. Ik plaatst foto’s van dingen die ik maak, of mijn favoriete beroemdheid. Om volgers te krijgen kun je hashtags (#) gebruiken met woorden die te maken hebben met datgene wat je plaatst.

6 mei 2019, 12:05, Moon

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.