Instagram likes volgers

Heeeyy mensjess
Nou ik heb al ongeveer een jaartje Instagram en ik zie eigenlijk de hele tijd van die mensen met veel volgers. Nou wil ik ook heel veel volgers krijgen beetje bekend worden hebben jullie tips hoe je veel likes en volgers krijgt op instagram alv thx xx

28 jul 2019, Badgyall


Reacties

plaats reactie
1

Bekendheid kan ook vervelend zijn en als je bekend bent dan ben je ook verantwoordelijk voor een groep mensen.Denk goed na over het type inhoud dat je met de rest van de wereld wilt delen op insta en kies een naam die dat thema omvat. Een Instagramnaam die je persoonlijkheid weergeeft is een uitstekende manier om volgers aan te trekken die jouw zelfde interesses delen. Maak je account professioneler door verschillende soorten foto’s te maken en de filters ook te gebruiken. Kijk hoe je met de filters op verschillende manieren de lichtval of de diepte van bepaalde kleuren ook kunt verbeteren. Om het juiste filter te vinden kan het zijn dat je ze eerste één voor één moet uitproberen en dat kost tijd. Gebruik je Instagramaccount om een verhaal te vertellen dat creatief, origineel en gewoon oprecht is. Voeg zogenaamde 'cliffhangers' oftewel spannende ontknopingen toe aan je foto’s zodat je fans terug willen blijven komen voor nog meer. Ga niet smeken om volgers en likes niemand ziet graag dat je erg wanhopig bent. Heb geduld en je aantal volgers en likes zal toenemen. Succes en zeg maar als je meer advies wilt.

6 aug 2019, 21:08, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.