Insta angst

Hoi, ik ben bijna niet actief op insta. Ik vind dat ik eigenlijk nooit mooi op foto’s sta dus ik plaats nooit foto’s van mezelf. Nu wil ik dat daar verandering in komt. Ik hoef me niet te schamen elke keer als ik een foto op insta zet, en ik ik zou niet bang moeten zijn wat andere mensen ervan vinden. Ik heb een foto van de vakantie gevonden waar ik oké op sta. En ik wil deze eigenlijk plaatsen. Kan iemand misschien tips geven hoe ik over mijn angst heen kom. En heeft iemand een idee wat ik onder de foto kan zetten?

5 apr 2019, Lauraxx


Reacties

plaats reactie
1

Praat met je familie en vrienden erover. Veder nog wat tips om zo te zorgen dat je niet bang bent wat anderen van je denken. Tip1 Zodra je een emotie voelt opkomen bij je jezelf probeer je deze opzij te zetten en de emotie zal niet langer bestaan. Dit is oefenen maar het kan helpen. Tip 2Wat andere mensen van je denken is hun realiteit en dit hoeft niet ook jouw realiteit te worden. Het zegt meer over anderen dan over jezelf natuurlijk! Tip 3 Probeer zelfvertrouwen in stapjes op te bouwen. Succes en zeg maar als je meer advies wilt.

5 apr 2019, 14:04, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.